Tour de Corse, СД4: вся справа у налаштуваннях

На другому проїзді спецділянки Piedigriggio-Pont de Castirla результати перших десяти машин вклалися у 6,5 секунд, а перших п’яти – у дві! І це не на якомусь коротенькому допі, адже протяжність Piedigriggio-Pont de Castirla складає понад 13,5 кілометрів. Причому перші два рядки виявилися за екіпажами, які до цього трималися на сьомому і дев’ятому місцях абсолюту – Лаппи і Латвали. У Toyota на цій гонці справи взагалі йдуть не дуже добре, починаючи з шейкдауна, але налаштування на цей доп явно дозволяють їхати значно швидше.

Протягом дня Тянак, завдяки стабільності, намагається втриматися максимально близько до топ-3. А ось Лаппі та Латвала не можуть скласти йому конкуренцію. На першому проїзді Piedigriggio-Pont de Castirla Лаппі блиснув, показавши другий результат, але потім знову став програвати конкурентам. І ось – виграний доп. Завдяки цьому успіху фін зміг піднятися з сьомої позиції абсолюту відразу на п’яту, випередивши і Еванса, і такого фахівця з асфальту, як Сордо.

Есапекка Лаппі: «Сподіваємося, що всі спецділянки для нас можуть бути такими, як ця. Налаштування дійсно працюють дуже добре».

Радів налаштуванням і Латвала: «Ми намагалися поїхати швидше. У налаштування було внесено зміни, і це прекрасно спрацювало».

Ньовілль показав абсолютно однаковий з Латвалою результат і випередив Ожье на 0,1 секунди. Схоже, що на цій спецдільниці бельгієць пішов ва-банк: йому потрібно було або нав’язати-таки боротьбу Ожьє, або змиритися з другим місцем.

Тьєррі Ньовілль: «Я намагався їхати в повну силу. На цьому допі я дійсно зробив, все, що міг. Час зізнатися, що ми не можемо його випередити, але нам необхідно зберігати позитивний настрій і тримати інших хлопців позаду нас! Позаду!»

Той факт, що за результатами дня Ньовіллю вдалося втриматися в 30 секундах від Ожье, залишає цілком відчутну надію на боротьбу, адже гонка тільки почалася і завтра Корсика продовжить випробувати пілотів. Тим більше, що поміж Лаппі, Евансом та Сордо – менше однієї секунди!

Становище після СД4

1. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1:19.39,0
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,6
3. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +38,7
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +44,2
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.13,5
6. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.13,8
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.14,4
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.25,0
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.29,2
10. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +1.44,8

06-04-2018 8450
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца