Tour de Corse, СД4: і знову Еванс!

Денний перепочинок (трохи перевести дихання, здійснити заміну шин, дозаправку, якісь самостійні зміни в налаштуваннях) завершився – учасники вирушили на друге коло, яке знову налічує три спецділянки і 60,91 км бойової дистанції. Подвоєна (якщо взагалі не потроєна) пильність на трасі, пошуки тієї межі можливостей, за яку краще взагалі не заходити, максимум сподівань на надійність своєї гоночної техніки – скоріш за все, саме в такому дусі і пройде денна секція… А вже якісь події в другій половині дня точно повинні статися! Все ж важко очікувати, що в гонці до вечора буде панувати повний спокій, якщо трійка лідерів після шести десятків кілометрів допів все ще йде в інтервалі 3,5 секунди, а в кінці Топ-10 несподівано опинилися Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) і Кріс Мік (Toyota Yaris WRC), які дуже хочуть якомога швидше відігратися за свої ранкові неприємності і втрати часу. І не варто забувати, що розрив між першою і восьмою позиціями поки становить лише 24,2 секунди – не так вже й мало, але все одно спокійного життя не гарантує. Гра тільки розпочалася!

Якийсь прогрес у Себастьяна Ож’є ніби вже намітився – принаймні, його програш переможцю допа трохи скоротився (менше п’яти секунд замість ранкових десяти), четвертий час (для нього це поки що найкращий на сьогодні результат), плюс француз відіграв позицію (випередив одноклубника Есапекку Лаппі), завдяки чому тепер націлився на Ярі-Матті Латвалу. Але все ж основне завдання у Ож’є зараз гранично просте – програти якомога менше за підсумками дня, а завтра постаратися знайти найкращі налаштування і кинутися в гонитву за подіумом. Трохи спантеличив Тьєррі Ньовілль – бельгієць несподівано збився з темпу і миттєво втратив близько п’яти секунд… Але найцікавіше все ж відбулося на самій вершині – Елфін Еванс (M-Sport Ford WRT) негайно повторив свій ранковий успіх і знову виграв доп Bavella. У підсумку, валлієць випередив Отта Тянака і повернувся на позицію лідера, перетворивши 1,3 секунди відставання на 1,4 секунди переваги. Тепер багато що вирішиться на наступних допах – зможе Еванс витримати такий темп до вечора чи Тянак все ж відіграється?

Становище після СД4
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 45.12,8
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,4
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,7
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,5
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +20,8
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +24,6
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +27,5
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +29,4
9. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +49,3
10. Камійі/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +1.48,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

29-03-2019 10663
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца