Tour de Corse, СД2: контрнаступ Toyota

Після того, що корсиканські траси вже встигли підкинути учасникам на стартовій спецділянці, всі з чималим занепокоєнням чекали повідомлення про те, що два заводських екіпажу на WRC вже поза грою… По-перше, прокол у Кріса Міка виглядав досить моторошно – на фото можна було розгледіти, що у ольстерця не просто «розмотало» шину, а колісний диск буквально розламало і заклинило в арці. Відразу виникає питання, в якому стані перебувають гальма, підвіска, трансмісія після такого жорсткого «подаруночка». По-друге, не надто було зрозуміло, чи зможе Себастьян Льоб продовжити гонку – коли екіпаж ловить пошкодження підвіски, зазвичай це майже завжди приводить або до сходу, або до чималих запізнень і штрафів на контрольних пунктах. Ну і не варто забувати про те, що сьогодні немає проміжного денного сервісу – тобто ельзасцю в найкращому випадку доведеться дуже акуратно доїжджати решту п’ять допів, які налічують більше сотні кілометрів. Так що зараз Hyundai Motorsport доведеться розраховувати лише на двох пілотів – тобто Тьєррі Ньовілля і Даніеля Сордо…

Друга спецділянка Tour de Corse викликала здивування – Себастьян Ож’є досі ніяк не може набрати швидкість і продовжує впевнено відставати майже від усіх своїх суперників… Француз цього разу програв більше десяти секунд Отту Тянаку, в загальному заліку міцно тримається на восьмій позиції і поступається навіть своєму фінському одноклубнику Есапеккі Лаппі. Вже починаєш губитися в здогадах, що ж нсправді відбувається – чи то Ож’є помилився з налаштуваннями, чи то Citroen C3 WRC на асфальті раптом виявився занадто «дубовим» (але ж результати Лаппі начебто спростовують цю версію). Зате тойотовці зараз виявилися на висоті – Кріс Мік негайно взяв реванш за свій прикрий прокол, виграв спецділянку і миттєво повернувся до Топ-10, а Отт Тянак показав другий час, завдяки чому став новим лідером корсиканського ралі! Правда, перевага естонця поки що є досить-таки символічною – адже Елфін Еванс (M-Sport Ford WRT) відстає лише на 0,6 секунди, а Даніель Сордо з Тьєррі Ньовіллем тримаються на дистанції в 1,4 с і 2,4 с відповідно. Але чи надовго це?

Становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 24.48,8
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +0,6
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,4
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +9,4
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +11,0
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +18,1
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +21,0
9. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +46,5
10. Камійї/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +57,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

29-03-2019 8579
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца