Tour de Corse, СД13. Нокдаун для Ньовілля

Ранок неділі подарувалв глядачам справжнє диво. Елфін Еванс, який вчора ввечері поступово здав лідерство Ньовіллю, на першому сьогоднішньому допі зробив щось неймовірне: вже з першого спліта він не просто атакував – він полетів в такому темпі, що спочатку навіть виникли сумніви щодо коректної роботи системи хронометражу. На дистанції 31,85 кілометра він привіз Ньовіллю 16 секунд! Правда, і роль бельгійця в цьому заперечувати не можна – він був не особливо швидким і фінішував на допі п’ятим. У будь-якому випадку, швидкість зараз в Еванса просто приголомшлива, навіть якщо не брати до уваги перевагу над Ньовіллем – у фінішувавшого другим Тянака Елфін виграв майже 9 секунд. Те, що Fiesta виїхала з сервісу з відмінними налаштуваннями, підтверджує і результат Сунінена – фін, який раніше особливо не вирізнявся на асфальті, фінішував на цьому допі третім.

Тепер Еванс випереджає Ньовілля на 11,5 секунд, а відіграти їх на Power Stage, протяжність якого становить трохи більше 19 кілометрів, бельгійцеві буде майже нереально. Тим більше, що Еванс, маючи таку перевагу, може собі дозволити особливо не ризикувати. Як тут не згадати Power Stage на аргентинському етапі 2017 року, перед яким Еванс вигравав у Ньовілля 0,6 секунди, але через незначні помилки при в’їзді на один з мостів допу El Condor програв одну секунду і в підсумку втратив можливість здобути першу в кар’єрі перемогу?

Що стосується інших дуельних пар, то Сордо остаточно відстав від Ож’є – на машині іспанця почалися проблеми з гальмами. Ну а Тянак і Сунінен, про яких ми писали вище, йдуть приблизно в одному темпі, то ж навряд чи естонцеві вдасться відіграти в фіна 20 секунд.
Звичайно ж, все вищесказане буде справедливим лише в тому випадку, якщо пілоти уникнуть якихось серйозних проблем.

Варто, до речі, відзначити і зміну лідера в WRC 2, де Грязін тепер випереджає Андольфі на 0,7 секунди, і на заключній спецділянці поміж ними буде справжня битва.

Становище після СД13
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 3: 12.41,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,5
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +51,1
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.19,2
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.38,0
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.58,8
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.19,5
8. Леб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.41,1
9. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.29,6
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6.55,1

31-03-2019 6365
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца