Tour de Corse, СД1: без «розминки»

У календарі ралійного чемпіонату світу не так вже й багато гонок, організатори яких обходяться без якихось додаткових заходів по залученню глядачів на трасу – маршрутний лист таких змагань зазвичай не містить прологу і різних міні-допів (парні гонки, супер-спешл на автодромах або на вулицях міста). Якраз в категорію таких «могікан» входить і легендарне Tour de Corse – в маршруті є тільки «справжні» спецділянки, причому їх кількість намагаються звести до мінімуму… Корсиканське ралі 2018 року не стало винятком з цього правила – програма триденної гонки налічує лише 12 допів (найкоротший з них має довжину 13,55 км), при цьому загальна бойова дистанція налічує 333,48 км. Неважко підрахувати, що середня довжина корсиканського СД становить приблизно 27,79 км – між іншим, це найвищий показник в WRC як мінімум за останні п’ять років!

Рік тому перший день Tour de Corse був найскладнішим – чотири СД поспіль і 120 км без жодного проміжного сервісу. Зараз організатори начебто трохи «спростили» програму – в п’ятницю учасників чекала секція з двох спецділянок, яку треба було подолати двічі (цього разу вже з заїздом на сервіс між проїздами). Ось тільки таке «спрощення» навряд чи хтось помітив – адже зараз програму гонки відкривала одна з найдовших спецділянок нинішнього Tour de Corse, 49-кілометровий La Porta – Valle di Rostino! Ніяких можливостей для «розім’ятися» і «набрати темп» – є півсотні кілометрів на старті, їх треба проїхати в повну силу, без «подивитися і потрохи набрати швидкість». Вже потім можна спробувати трохи розслабитися на другому допі секції – лише 13,55 км (Piedigriggio – Pont de Castirla)… І то не факт – неприємності найчастіше підстерігають і на таких спецділянках, причому саме в той момент, коли хтось мимоволі і підсвідомо вирішить, що основні випробування вже позаду.

Сьогодні як раз той самий випадок, коли лідеру чемпіонату взагалі не заважає його перша стартова позиція – на асфальтовій трасі «двірником» і «бульдозером» працювати не доводиться, можна відразу їхати в повну силу і вести боротьбу за перемогу. І Себастьян Ож’є цим скористався – виграв стартову спецділянку і очолив гонку! Негайно нагадав про себе і Себастьян Льоб – ельзасець вискочив на друге місце, правда, з відставанням близько десятка секунд… Третім став Отт Тянак, який негайно нагадав всім, що його команду Toyota зарано записувати в аутсайдери на асфальтових ралі. Трохи здивував Елфін Еванс, який з новим штурманом, відомим Філом Міллсом, показав шостий час – бо результат дійсно набагато кращий, ніж багато хто очікував. Поки що «найгарячіші» події відбувалися в заліку WRC-2. По-перше, вилетів з траси і на цьому завершив сьогоднішній день Такамото Кацута – схоже, доля ще кілька днів тому дуже голосно натякнула японцеві (аварія на тестах, заміна машини), що йому поки нема на що розраховувати на Корсиці. По-друге, у Стефана Лефевра на новому Citroen C3 R5 майже відразу «посипалися» гальма – втрачено більше хвилини. Зате Йоанн Бонато на такому ж C3 R5 кинувся в бій – француз показав другий час і поступився Яну Копецкому (Skoda Motorsport) лише 0,3 с!

Становище після СД1
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 31.53,8
2. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +9,7
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +18,1
4. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +19,1
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,2
6. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +30,5
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +36,0
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +39,1
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +43,2
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +46,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Honza Froněk, Citroen Racing

06-04-2018 16304
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца