Союз VW та Pirelli

Навіть глобальна автоспортивна перерва майже в усьому світі не змогла повністю зупинити ралійне життя. Чимало команд та виробників хоч і різко пригальмували свою звичну рутинну діяльність (або навіть взагалі тимчасово зупинили її), зараз все одно поступово триває процес підготовки до майбутніх програм і змагань… Наприклад, VW Motorsport ще в березні встиг впровадити низку змін в конструкцію підвіски VW Polo GTI R5 (минулого року вона не раз ставала джерелом претензій багатьох клієнтів), а зараз майже непомітно веде роботи над подальшим удосконаленням своїх ралійних автомобілів. Така активність зрозуміла – все ж німці майже півроку тому оголосили, що повністю згортають всі свої перспективні автоспортивні проекти, пов’язані з використанням двигунів внутрішнього згоряння, і зараз мають намір йти виключно шляхом «електрифікації» гоночної техніки. Але все ж фольксвагенівцям хочеться залишити «на прощання» після себе один з кращих ралійних автомобілів класу R5 (він же група Rally2) – тобто нинішній Volkswagen Polo GTI R5.

Вчора Volkswagen Motorsport поділився цікавою новиною – офіційним партнером проекту VW Polo GTI R5 стане італійська шинна компанія Pirelli. В першу чергу, цей крок означає, що в найближчому майбутньому (тобто після завершення карантину) німці та італійці будуть постійно працювати разом на заводських тестах – обкатувати як усі подальші зміни в конструкції ралійних автомобілів, так і різні варіанти шин Pirelli. Дуже корисний і цікавий хід перед майбутнім поверненням Pirelli до чемпіонату світу, де італійці у 2021-2024 роках повинні стати монопольним постачальником шин для всіх категорій повнопривідної техніки (перш за все, для WRC та R5) – така тісна співпраця може дати певну перевагу клієнтам VW Motorsport, які планують виступи в заліку WRC-3 (в порівнянні з користувачами техніки R5 від інших виробників). Плюс ще штрих (точніше, це навіть маркетинговий хід) – в майбутньому нові VW Polo GTI R5 будуть постачатися клієнтам з комплектом шин Pirelli. А далі вже на їх розсуд – негайно змінювати на «свої» шини чи все ж залишитися з Pirelli.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото VW Motorsport

24-04-2020 13004
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца