Skoda Motorsport змінює формат

Два дні тому Skoda Motorsport повыдомила про те, що повністю змінює свою ралійну програму – головним рішенням стала відмова від виступів повноцінної заводської команди в чемпіонаті світу. В цілому, в Млада-Болеславі зробили логічний крок – адже на своєму рівні (тобто в рамках проекту R5) чехи вже досягли всіх можливих успіхів, і надалі зможуть їх тільки повторювати з року в рік. Варто просто перерахувати всі досягнення, здобуті за безпосередньої підтримки чеської марки за останні десять років – титули в IRC (2010-2012), ERC (2012-2014), Super WRC (2011), WRC-2 (2016-2018), WRC-2 Pro (2019)… Фактично, в «ніші» класу R5 вже неможливо виграти ще щось такого рівня – залишається або йти далі по накатаній колії та в черговий раз громити всіх своїх «однокласників», або замислюватися над проектом WRC, або перебудувати концепцію своєї ралійної програми та повністю перемикнутися на велику клієнтську програму (все ж на даний момент млада-болеславці продали клієнтам близько трьох сотень автомобілів Skoda Fabia R5 та Skoda Fabia R5 evo).

Можна не сумніватися, не останню роль в такому рішенні Skoda Motorsport зіграло недавнє повідомлення про те, що концерн Volkswagen закриває всі заводські автоспортивні проекти, пов’язані із застосуванням двигунів внутрішнього згоряння. Очевидно, що такий крок в будь-якому випадку «зачепить» і шкодівську програму… Що і підтверджують слова керівництва млада-болеславської команди про те, що вони мають намір максимум зусиль спрямувати на розширення клієнтської програми – приблизно тим же шляхом зараз йде VW Motorsport. Але трохи подає надію заява про те, що шкодівці не мають наміру ігнорувати молодих пілотів – просто замість місця в заводській команді вони запропонують максимальну підтримку (в першу чергу, технічну) тим чи іншим перспективним юніорам. Взагалі-то, цей варіант у чехів вже давно відпрацьований – в кооперації з такими командами, як австрійська BRR або фінські TGS Worldwide й Printsport (саме на їх машинах виступали Фабіан Крайм, Калле Рованперя, Оле Хрістіан Вейбю, Еерік Пієтарінен). Більш того, не виключений варіант, що у 2020 році подібну підтримку через команду-філію може отримати також 18-річний Олівер Сольберг…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

14-12-2019 17101
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца