Skoda Motorsport: велике оновлення складу!

Skoda Motorsport протягом року спромоглася не раз здивувати всіх своїх шанувальників – наприклад, млада-болеславці почали набагато раніше «засвічувати» склади і плани на наступний сезон. Якщо пару років тому у Млада-Болеславі визначалися з планами на сезон переважно навесні і всерйоз включалися в боротьбу лише в квітні-травні, то цього року все було зовсім інакше – команда негайно виставила Понтуса Тідеманда, Яна Копецького, Андреаса Міккельсена і кинула їх у бій вже на січневому Rallye Automobile de Monte-Carlo! А під кінець літа чехи вже здобули всі титули в WRC-2…

Пару місяців назад ніби розпочався черговий період невизначеності – хто залишиться в команді, кого з нових юніорів запросять, які завдання будуть поставлені на 2018 рік? Крім того, залишалося відкритим питання з Понтусом Тідемандом – швед після завоювання титулу в WRC-2 дуже прагне перейти рівнем вище, тобто пересісти на техніку WRC, але якихось реальних варіантів у нього майже не було… Та й з юніорами не все так просто було – протягом минулого сезону млада-болеславці встигли задіяти в основному складі як норвежця Оле Крістіана Вейбю, так і фіна Юусо Нордгрена. Швидко постало питання – скільки екіпажів потраплять до складу команди в 2018 році і яку програму стартів отримають?

Сьогодні ж настала повна ясність як мінімум в одному питанні – в Skoda Motorsport вирішили задіяти одразу п’ять екіпажів! І якщо «основа» взагалі не здивувала (ветерани Ян Копецькі і Понтус Тідеманд), то з юніорами млада-молеславці не стали розмінюватися на дрібниці – запросили трьох пілотів! Отже, молодіжне тріо склали норвежець Оле Крістіан Вейбю (цілком логічний крок), фін Юусо Нордгрен (цей хід набагато цікавіший) і … фін Калле Рованперя (а ще ж недавно ніхто не сумнівався, що 17-річного пілота вже «перетягнув» до себе M-Sport)! Правда, ще пару днів назад в ралійному світі кружляли повідомлення, що сім’я Рованперя і їх менеджер Тімо Йоухкі ведуть переговори з Skoda Motorsport про повний сезон в WRC-2.

Тепер залишається відкритим лише одне питання – яку програму планують шкодовці в наступному році і як вони «використають» п’ять екіпажів протягом сезону? Припустимо, Копецького відправлять в черговий раз вигравати чемпіонат Чехії, Тідеманд захищатиме свій титул в WRC-2, а ось як бути з трійкою юніорів? Кинуть в WRC-2 два склади – Skoda Motorsport I (Тідеманд-Вейбю) і Skoda Motorsport II (Рованперя-Нордгрен)? Щось надто дорогий варіант виходить… Або всіх трьох по черзі міняти на місці другого номера біля Тідеманда? Є ще один варіант – один з молодіжних екіпажів «десантують» в чемпіонат Європи (якщо, звичайно, шкодовців взагалі буде цікавити ERC) або азіатсько-тихоокеанську першість. Скільки версій, скільки варіантів…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

12-12-2017 29001
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца