Скандинавія прокинулася

Окремі ралійні заходи в Скандинавії потроху почали стартували ще у травні-червні (переважно, у вигляді невеликих спринтерських змагань), але в серпні процес нарешті вийшов на вищий національний рівень – протягом тижня один за іншим «перезавантажилися» чемпіонати Швеції та Норвегії. Спочатку уболівальників порадувало шведське EC Snapphanerallyt, де на старті з’явилися 111 екіпажів – з них вісім на техніці R5/Rally2. Відразу ж з’ясувалося, що ніхто не спроможний на рівних змагатися з Пер-Гуннаром Андерссоном на Ford Fiesta Rally2, який виграв всі допи та на короткій дистанції (65 км СД) привіз другому призеру майже півтори хвилини! Але головним героєм цього ралі став все ж не переможець, а саме «срібний» призер – адже Патрік Флодін пробився на другу сходинку подіуму в абсолюті за кермом задньопривідного раритетного Volvo 940 і при цьому випередив цілу дюжину екіпажів на техніці R5/Rally2, Production 4WD і навіть WRC! Два роки тому він на BMW M3 E30 не раз «заїжджав» у Топ-10 абсолюту, а тепер на Volvo 940 дістався до подіуму.

Третій раунд норвезької першості, асфальтове KNA Rally Grimstad (справжня «біла ворона» у світі традиційно гравійних скандинавських ралійних чемпіонатів), теж зібрав солідну компанію – майже сім десятків екіпажів, серед них дев’ять на техніці R5/Rally2. Вся змагання пройшло під знаком протистояння Андерса Грьондаля та Франка Торе Ларсена, в якому певна перевага досить довго була на боці Андерса – він виграв половину всіх спецділянок і більшу частину часу тримався на позиції лідера. Але на фініші картина змінилася – Грьондаль після невеликого вильоту з траси отримав пошкодження автомобіля, через що помітно втратив швидкість і на фінальному допі поступився перемогою Ларсену. Тепер, за сумою трьох етапів, Андерс Грьондаль лідирує у вищому дивізіоні Nyere 4WD, але при цьому досі не здобув жодної перемоги – успіху по черзі добивалися Мадс Остберг, Оле Хрістіан Вейбю та Франк Торі Ларсен… Вересень у скандинавських ралі обіцяє стати насправді насиченим подіями – адже заплановані по два раунди в чемпіонатах Норвегії, Швеції та Фінляндії.

EC Snapphanerallyt
1. Андерссон П.-Г./Фредрікссон (S, Ford Fiesta Rally2) 34.10,0
2. Флодін/Бергстен (S, Volvo 940) +1.20,1
3. Тунстрьом/Тьорнгрен (S, Skoda fabia Rally2 evo) +1.27,5
4. Ліітен/Андерссон Т. (S, Mitsubishi Lancer Evo VII) +1.29,3
5. Андерванг/Ерікссон (S, Skoda Fabia R5) +1.31,2

Чемпіонат Швеції, дивізіон T4WD (після двох етапів)
1. Андерссон – 42,5
2. Тунстрьом – 38
3. Андерванг – 34,5

KNA Rally Grimstad
1. Ларсен/Еріксен (N, Ford Fiesta R5) 39.43,3
2. Грьондаль/Фуглеруд (N, Ford Fiesta Rally2) +8,5
3. Свейнсволль/Нордхаген (N, Citroen C3 R5) +29,2
4. Йонсрьод/Фредріксен (N, Ford Fiesta R5) +35,0
5. Брьодеруд/Стенсболь (N, Skoda Fabia R5) +1.24,3

Чемпіонат Норвегії, Nyere 4WD (після трьох етапів)
1. Грьондаль – 68
2. Ларсен – 56
3. Свейнсволль – 52

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Magnus Andersson, Facebook (Anders Pettit Grøndal)

27-08-2020 15101
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца