Штрафний «дощ» в Туреччині

Здається, зараз можна складати список команд- «рецидивістів», які регулярно на чимось проколюються в технічному плані і хапають покарання. І одним з лідерів в цій категорії є Hyundai – адже корейсько-німецька команда вже втретє в цьому році потрапила під роздачу! Спочатку були два інциденти з технікою класу R5 – в Аргентині (порушення омологації на Hyundai i20 R5 парагвайця Дієго Домінгеса) і Німеччині (на машині фіна Ярі Хуттунена виявили «некондиційні» колісні диски). Зараз відзначився вже основний склад – в Туреччині в п’ятницю і суботу на Hyundai i20 Coupe WRC Хейдена Паддона були відключені кілька контрольних датчиків FIA. Як пояснили в команді, під час сервісу для полегшення доступу до двигуна ці датчики були відключені, а потім їх забули підключити знову… Все ж пощастило, що ретельна перевірка показала, що ці датчики не були пошкоджені або перепрограмовані. Найсмішніше, що подібне вже мало місце в Мексиці. У підсумку, ще один грошовий штраф для Hyundai Motorsport – 12 тисяч євро (з них 4 тисячі треба заплатити відразу, а решта буде відкладеним штрафом до кінця сезону). Таким чином, за рік у Hyundai штрафів вже набралося на 72 тисячі €…

Іншим «рецидивістом» виявився M-Sport, який знову напортачив в рамках свого монокубкового проекту R2 (Junior WRC або Drive DMACK Fiesta Trophy). Як з’ясувалося після фінішу Rally Turkey, на Ford Fiesta R2T шведів Еміля Бергквіста і Денніса Родстрьома (до речі, чемпіона і віце-чемпіона J-WRC 2018 року) передні амортизатори не відповідали омологаційним документам – резервуар амортизатора мав довжину тільки 159 мм (замість вказаних 173 мм). На щастя, з’ясувалися дві «пом’якшуючі» обставини. По-перше, цей казус стаі результатом помилки постачальника – компанії Reiger. По-друге, такі амортизатори не давали екіпажам ніякої переваги – скоріш, навіть навпаки, в умовах спеки і великих навантажень на підвіску виникали проблеми з їх охолодженням. Пілотів не стали карати, зате M-Sport Ltd оштрафували на 30 тисяч євро. Варто відзначити той факт, що для британців це вже третій такий «прокол»… У 2013 році на Acropolis Rally були виключені з гонки всі учасники J-WRC – випускний колектор на їх Ford Fiesta R2 не відповідав омологації. Потім була Каталонія 2016 року, де на всіх без винятку Ford Fiesta R2T виявили додатковий елемент охолодження ECU (блоку керування двигуном), якого не було в омологаційній карті. Тоді M-Sport теж отримав штраф в 30 тисяч євро.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Junior WRC

19-09-2018 2690
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца