Що сталося в Hyundai Motorsport

Через проблеми з автомобілями Себастьяна Льоба і Дані Сордо Hyundai Motorsport на 9 очок скоротила свою перевагу над Toyota Gazoo Racing, а Андреа Адамо, визнавши провину команди, подякував екіпажам за максимальну віддачу: «Проблема в тому, що ми зробили те, чого не мали робити. Ми змінили деталі в паливному баку. Для нас це було дуже важке ралі, але я маю подякувати всім екіпажам за те, що вони зробили для нас».

Що ж за зміни були зроблені в паливній системі? Бак і розташовані в ньому деталі уявляють собою досить непросту систему, яка, не дивлячись на складність форми ємності, високу температуру, гігантські поздовжні і поперечні прискорення, мінливий рівень палива і тиск його парів має постійно забезпечувати необхідний тиск палива в магістралі. При цьому в баках встановлено клапани, що запобігають витіку палива при перекиданні. Як було видно з трансляції, після зупинки екіпаж зв’язувався з командою, а потім пілот просовував руку за водійське сидіння, робляв там якусь маніпуляцію, і автомобіль, хоча й повільно, але міг продовжувати рух. Оскільки всередину бака пілот руку запустити не міг, залишається припустити, що він висмикнув, наприклад, повітряний шланг. Систему була порушено, але при цьому автомобіль знову отримав можливість рухатися. То ж, на наш погляд, перед дуже спекотною гонкою в Португалії команда прийняла рішення змінити характеристики роботи системи в паливному баку, що і призвело до таких наслідків.
Якщо в п’ятницю становище команди Андреа Адамо виглядало катастрофічним, то на фініші ситуація відчутно змінилася.

Тьєррі Ньовілль: «Фініш на другому місці і чотири очки на Power Stage – це хороший результат для мене, і ми втрачаємо лише дев’ять очок в командній боротьбі. У п’ятницю ситуація для нас виглядала дуже погано, але зусилля, які ми зробили, принесли свої плоди».

04-06-2019 5741
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца