Що чути в ERC?

На відміну від світової першості, чемпіонат Європи встиг зіткнутися з проблемами ще за півтора місяця до запланованого старту сезону. Якщо первинний варіант календаря ERC-2021 передбачав два португальських раунди в березні (у Фафі 12-14 березня та на Азорах 25-27 березня), то пізніше «поїхали» всі терміни – Rally Serras de Fafe e Felgueiras стрімко «полетіло» на вересень, Azores Rallye відкриє чемпіонат тільки 6-8 травня… Поки організатори азорського ралі налаштовані оптимістично – встигли погодити всі питання, отримали згоду місцевої влади на проведення змагання, опублікували регламент і маршрутний лист. Тож не дивно, що зараз все частіше починає виникати головне питання – кого цьому року побачимо на етапах ERC? Новин не так вже й багато, як у WRC або навіть у деяких національних чемпіонатах, але їх кількість поступово зростає з кожним тижнем… Наприклад, як мінімум один претендент на титул в абсолютному заліку давно відомий – ще з того моменту, коли було оголошено про подвійну програму Андреаса Міккельсен та його команди Toksport WRT (норвежець має намір поборотися за найвищі нагороди як у WRC-2, так і в європейській першості)…

Складно зорієнтуватися, хто готовий «побуцатися» з Міккельсеном в абсолюті – поки можна відразу згадати тільки Олексія Лук’янюка, чемпіона Європи 2018 і 2020 років (за умови, що у нього буде бюджет на черговий сезон в ERC). Є ще угорець Норберт Херціг, який після двох років виступів на VW Polo GTI R5 повернувся до Skoda Rally Team Hungaria та буде пілотувати Skoda Fabia Rally2 evo. Почали вискакувати повідомлення про плани різних екіпажів, але майже всі вони переважно орієнтовані або на інші заліки, або це просто навчання на міжнародній арені… До першої категорії відноситься чех Ерік Цайс, який має намір поборотися за титул в ERC-Michelin Talent Factory – цей залік є просто перейменованим старим ERC1 Junior (для юніорів на техніці R5/Rally2). Хто буде з ним конкурувати – не дуже зрозуміло (адже Олівер Сольберг перебирається до WRC-2, Грегуар Мюнстер начебто планує сезон у чемпіонаті Бельгії)… До другої категорії потрапили два італійці – Сімоне Кампеделлі отримає чотири старти на гравії за підтримки MRF Tyres, 23-річний Альберто Баттістоллі ж планує пройти весь цикл ERC-2021 виключно в «навчальному» режимі. Тому чекаємо на подальші новини…

У молодших дивізіонах, напевно, чи не найцікавіші новини пов’язані з заліком ERC2 (техніка N4, R4, RGT). Спочатку місяць тому з’явилося повідомлення, що фірмова команда Suzuki Motor Ibérica виставить два екіпажі на Suzuki Swift R4LLY S. А вже через пару тижнів надійшла новина про можливу появу ще одного автомобіля категорії R4 – Сергій Ременник (бронзовий призер ERC2 у 2017 році та віце-чемпіон ERC2 2018 року) зараз працює над програмою виступів за кермом Suzuki Swift R4. У моноприводі, схоже, побачимо чимало нових імен серед юніорів – торішній дебютант ERC3 Junior 19-річний норвежець Ола Норе (в цьому році він повинен вивести на старт новий Renault Clio Rally4), 19-річний німець Нік Лооф і 21-річний чех Даніель Полашек (обидва отримають Ford Fiesta Rally4 і виступлять разом з Еріком Цайсом у складі Orsák Rally Sport)… Поки залишається відкритим питання, кого побачимо в оновленому молодіжному заліку ERC Junior (перехід на техніку Rally3) – відомо лише, що в цій категорії виступить естонець Кен Торн, торішній чемпіон ERC3 Junior, який недавно вже дебютував на Ford Fiesta Rally3. Але скільки ж суперників буде в нього?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda, Facebook (Erik Cais, Ola Jr Nore – Mr. NOREfjell)

20-03-2021 18545
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца