Ще один польський штурм в WRC-2

Після того, як польський екс-пілот Формули-1 Роберт Кубіца в 2013 році за кермом напівзаводського Citroen DS3 RRC в ефектному стилі став першим в історії чемпіоном WRC-2 (цей залік народився завдяки рішенню FIA об’єднати Production Car WRC і Super WRC в одну серію), представники Польщі вже не раз намагалися повторити його досягнення. Спочатку в гру увійшов Ярослав Колтун, майже відразу за ним підтягнувся і Хуберт Пташек – той в 2016 році завоював три подіуми на етапах і став сьомим за підсумками сезону. Але потім його кар’єра різко загальмувала… У 2017 році почав набирати темп Лукаш Пєньонжек – незважаючи на те, що у нього був тільки один подіум за два сезони, він зарекомендував себе як дійсно дуже стабільний пілот (жодного сходу в 14 стартах в 2017-2018 роках) і в минулому році став п’ятим в загальному заліку WRC-2. Попереду тоді опинилися тільки три заводських екіпажі Skoda Motorsport плюс британець Гас Грінсміт… Такі успіхи дозволили Пенёнжеку в 2019 році отримати місце офіційного пілота M-Sport WRT в заліку WRC-2 Pro.

Рік тому в WRC-2 нарешті з’явився з насправді серйозною програмою Каєтан Каєтановіч – найсильніший польський раліст останнього десятиріччя, триразовий чемпіон Європи (2015-2017). Минулий сезон для нього став «ознайомчим», коли Lotos Rally Team запланувала для нього тільки чотири старти – з метою освоїтися в WRC-2, оцінити свої реальні можливості на цьому рівні… Проба сил вийшла насправді успішною – чотири етапи, чотири фініші (з них три в Топ-5), 40 очок і десяте місце в загальному заліку WRC-2. Але після цього на якийсь час настало тривале затишшя, коли не було ні найменшої згадки про будь-які подальші плани команди і її пілота. Але сьогодні нарешті було оголошено, що Lotos Rally Team і Каєтан Каєтановіч проведуть повний сезон в WRC-2 – в програмі передбачені виступи на семи етапах, перший старт запланований вже в кінці березня на Корсиці! Але найцікавіша новина була ще попереду – Кайто після п’яти років виступів на Ford Fiesta R5 змінить техніку і в цьому році пересідає за кермо нового VW Polo GTI R5! Обслуговуванням машини займатиметься відома австрійська компанія Baumschlager Rallye&Racing Раймунда Баумшлягера.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото kajto.pl

25-02-2019 12862
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца