Себастьян Ож’є: знову в рідній команді!

Джерела французького видання AUTOhebdo не підвели, їх недавня інформація отримала повне підтвердження – Себастьян Ож’є підписав контракт з Citroen Racing і через майже вісім років повернеться до команди, в якій у 2008 році розпочав свою кар’єру в чемпіонаті світу! Нагадаємо, після закінчення сезону 2011 року Себастьян з досить-таки гучним скандалом покинув «Подвійний шеврон» і вирішив за краще провести цілий сезон за кермом слабкішого автомобіля Skoda Fabia S2000 у складі Volkswagen Motorsport, аби не перебувати в ролі другого номера для свого титулованого тезка Себастьяна Льоба. Зараз Ож’є повертається в рідну команду вже в зовсім іншій якості – з п’ятьма чемпіонськими титулами і гарантованим статусом прем’єр-пілота, під якого і буде «заточена» вся майбутня стратегія Citroen Racing. Поки невідомо, на який термін підписано контракт – тільки на 2019 рік? Є версії, що контракт складений за формулою «Один плюс один» (з продовженням на 2020 рік) або навіть «Один плюс один плюс один» (тобто з покроковим продовженням на 2020 та 2021 роки).

Себастьян Ож’є: «З ентузіазмом чекаю на черговий великий виклик для мене – цього разу разом з Citroen Racing. Не можу вже дочекатися цього – я ніколи не забував, що саме ця команда дала мені шанс виступити в чемпіонаті світу. Було кілька факторів, які вплинули на моє остаточне рішення. Мені дуже подобається ідея знову працювати з тими ж людьми, з якими в мене все дуже непогано виходило кілька років тому. І я справді дуже радий тому, що у мене є чудова можливість стати чемпіоном світу в трьох різних командах!»

Репліка про чемпіонські титули, завойованих в трьох різних командах, заслуговує на увагу – адже поки що лише одному пілоту вдавалося досягти подібного успіху. Йдеться про легендарного фіна Юху Канккунена, який досягав тріумфу в Peugeot (1986), Lancia (1987, 1991) і Toyota ( 1993). У Себастьяна Ож’є ж поки є тільки чемпіонські титули в складі Volkswagen Motorsport (2013-2016) і напівзаводської команди M-Sport WRT, яка представляє марку Ford (2017). Тепер головне, щоб в Citroen Racing змогли забезпечити все необхідне для нового успіху француза – від надійного і швидкого автомобіля Citroen C3 WRC до всебічної підтримки з боку команди. Зараз же очікується черговий етап великої гри на ринку пілотів – кого «Подвійний шеврон» підбере в компанію до Ож’є (є мінімум три можливі кандидатури, тобто Мадс Остберг, Крейг Брін і Есапекка Лаппі), і як це відіб’ється на всіх інших командах (особливо в M-Sport, де контракт на 2019 року є тільки з фіном Теему Суніненом). Малкольм Уілсон вже встиг сьогодні натякнути, що готовий підібрати будь-кого, хто залишиться вільним агентом після всіх переходів – наприклад, Кріса Міка або тих же Мадса Остберга з Крейгом Бріном…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото crash.net, insiderally.com, Michelin Motorsport

28-09-2018 8695
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца