Після перемоги на двох стартових етапах з трьох Себастьян Ож’є вважався одним з фаворитів гонки на Корсиці: домашнє ралі, асфальт, високий потенціал, продемонстрований в попередніх гонках. Мало хто сумнівався, що Себ боротиметься за місця в топ-3 на спецділянках. Але в підсумку виявилося, що ані Ож’є, ані Лаппи не виграли на Корсиці жодного допа!
П’ятницю Ож’є та Інграсссія закінчили лише на шостому місці, не будучи претендентами на боротьбу в трійці кращих. Однак в суботу французи зуміли-таки пробитися на третю позицію, а в неділю, після катастрофи Елфіна Еванса на Power Stage, лідери Citroen якимось неймовірним чином фінішували другими.
Після домашнього етапу французька команда піднялася в заліку виробників на друге місце, а Ож’є тепер відстає від лідируючого в особистому заліку Ньовілля на два очки. До кінця першості відбудуться ще дві асфальтових гонки, то ж у Ож’є є причини для занепокоєння, а у команди – потужний стимул для пошуку можливостей зробити Citroen C3 WRC більш швидким на цьому типі покриття. В інтерв’ю виданню wrc.com Себастьян Ож’є зізнався: «Ми очікували, що на асфальті C3 WRC буде досить швидким, але вже на перших п’ятничних спецділянках ми швидко зрозуміли, що на нас чекає важкий уікенд. Нам не вистачало швидкості, необхідної для того, щоб боротися і бути швидшими за всіх, бо машина демонструвала недостатню повертаємість, і нам не вистачало зчеплення з дорогою.
Якщо говорити про набрані очки, то наш результат можна вважати вельми позитивним. Дев’ятнадцять набраних очок важливі для боротьби в першості, і це головне, що ми винесли з цього вікенду. Тим не менше, немає сенсу заперечувати, що нам потрібно проаналізувати нашу продуктивність, що не виправдала очікувань, і знайти рішення до старту наступної асфальтової гонки».
Коли стало зрозуміло, що перемога на Корсиці недосяжна, команда почала використовувати різні налаштування, щоб зрозуміти, в чому криється причина недостатньої швидкості. Не заперечує наявності проблеми і керівник Citroen Racing.
П’єр Будар: «Звичайно, вдома нам буде, над чим попрацювати в плані асфальтових налаштувань».
Invalid API Key