Rally di Roma, СД14: війна з цифрами

Сьогоднішня денна секція запам’ятається багатьом вболівальникам двома цікавими суддівськими рішеннями, за підсумками яких екіпажі Олексія Лукьянюка і Емми Фалькон (обидва на Citroen C3 R5) отримали штрафи за те, що їхні автомобілі не відповідали належним чином даним, зазначеним в омологаційній карті. У суботу, після першої секції, представники техкома здійснили вимірювання колісної бази в обох Citroen C3 R5 (по три заміри з кожного боку автомобіля, після чого відбувається розрахунок середнього арифметичного значення). У підсумку, комісари отримали наступні дані – у Лукьянюка виміри дали 2570 мм (зліва) і 2571 мм (справа), у Фалькон 2573 мм і 2568 мм відповідно. У омологаційній карті Citroen C3 R5 вказана номінальна колісна база 2543 мм, з допустимим відхиленням в 1% (тобто гранічні межі становлять діапазон 2517,6-2568,4 мм). Як можна помітити, на Citroen C3 R5 Лукьянюка колісна база з обох сторін перевищує допустиму верхню межу, а у Фалькон – з лівого боку (з лівого її машина все ж «вписалася» в допустимі рамки). У підсумку, екіпажі отримали штрафи, які приплюсовані до результатів суботи (відповідно, повинні бути перераховані бонусні очки) – 1.00 для Лукьянюка і 0.30 для Фалькон (напевно, тому що у неї відхилення було лише з одного боку).

Всі ці пенализации призвели до того, що Олексія Лукьянюка миттєво відкинуло за межі Топ-3 – правда, вже на старті секції він відігрався і вийшов на третю позицію. Але ситуація в ралі вже помітно змінилася – якщо до того пітерський екіпаж міг реально претендувати на перемогу (особливо коли Джандоменіко Бассо на СД13 несподівано пропустив поворот і втратив близько двадцяти секунд), то після нарахування штрафу він мусив відбиватися від атак чеха Філіпа Мареша і італійця Андреа Круньоли в боротьбі за третю сходинку подіуму… Взагалі, сценарій денної секції виявився досить одноманітним – Круньола старанно продовжує відіграватися за вчорашню біду з проколом (тоді програв більше двох хвилин і втратив лідерство в гонці), сім разів поспіль показав кращий час на допах. Тепер буде феєрична битва за третє місце – бо Круньола відстає від Лукьянюка рівно на 1,0 секунди! А до фінішу ралі залишилися ще два вечірніх заїзди на мікроскопічній спецділянці SPS Ostia Super Special – ACI ROMA (довжиною 1,1 км)… Отже – 2,2 км в фіналі і лише секунда між дуелянтами!

Становище після СД14
1. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) 1:55.23,7
2. Кампеделлі/Кантон (I/CH, Ford Fiesta R5 Mk2) +20,8
3. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +1.03,6
4. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) +1.04,6
5. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.25,1
6. Інгрем/Уитток (GB, Skoda Fabia R5) +1.44,2
7. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.49,9
8. Сескс/Брієдіс (LV, Skoda Fabia R5) +3.10,9
9. Руске/Воццо (I, Skoda Fabia R5) +4.07,4
10. Скандола/д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +4.39,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Josef Petrů, ACI Sport

21-07-2019 13855
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца