Рованперя за крок від вищої ліги

Кілька днів тому відомий менеджер Тімо Йоухкі (свого часу працював з такими пілотами, як Юха Канккунен, Томмі Мякінен, Харрі Рованпера, Мікко Хірвонен, Ярі-Матті Латвала, а зараз він займається кар’єрою Калле Рованпера і Теему Сунінена) в інтерв’ю фінській телерадіокомпанії Yleisradio Oy миттєво сформулював своє основне завдання на найближчий час – якомога швидше досягти переходу Рованпері-молодшого до вищої ліги світового ралі. Завдання-мінімум – серія стартів на техніці класу WRC в чемпіонаті світу. Завдання-максимум – постійне місце в заводській команді вже в 2020 році, коли юному фінові виповниться 19 років. За словами Йоухкі, ймовірність потрапляння Калле Рованпері до складу Toyota Gazoo Racing перевищує 50%, але інші варіанти теж не варто скидати з рахунків – в першу чергу, мова про Hyundai Motorsport і M-Sport Ford WRT (ситуація з Citroen Racing набагато складніша). На даний момент у Рованпері є контракт з Skoda Motorsport на 2020 рік, але з додатковим пунктом – фін має можливість виступів на техніці WRC будь-якої іншої марки.

Як визнав Тімо Йоухкі, на даний момент багато що залежить від того, яке рішення прийме Отт Тянак після закінчення нинішнього сезону – якщо естонець вирішить покинути Toyota Gazoo Racing, то на його місце цілком може негайно прийти Рованперя. Варіант насправді реальний – адже команда базується в Фінляндії і Естонії, зацікавлена в швидких фінських пілотах, нею керує Томмі Мякінен, колишній підопічний Йоухкі… Тобто всі сторони завжди зможуть домовитися між собою. Але не варто забувати про те, що в складі Toyota Gazoo Racing не три пілоти, а навіть чотири – адже є ще японець Такамото Кацута, якого активно підтримує головна компанія Toyota… Так що Мякінена можуть чекати чимало «маневрів» і непопулярних рішень. Не надто проста ситуація і з Hyundai Motorsport, чия кадрова політика не раз здивувала всіх – очевидно тільки, що команда в будь-якому випадку буде робити ставку на Тьєррі Ньовілля, а з іншими позиціями суцільний туман. У M-Sport Ford WRT є лише один недолік – хронічні проблеми з бюджетом. Зате команда Малкольма Уілсона завжди була відмінною школою для молодих пілотів – відразу можна згадати, скільки юніорів вона свого часу встигла успішно «запустити» до вищої ліги – Ярі-Матті Латвалу, Тьєррі Ньовілля, того ж Отта Тянака…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Jarmo Juuti/Iltalehti/MVphotos

18-07-2019 5709
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца