Різні очікування

У різних країнах, регіонах та серіях організатори автомотоспортивних змагань по-різному оцінюють період загального «паралічу», викликаного пандемією коронавірусу. Якщо переглянути ралійні календарі, то вже помітно – до 15 травня скасовано чи перенесено мінімум 97-98% різних ралі в усьому світі («рекорд» поки що у Великобританії, яка стрімко заблокувала всі ралійні змагання до кінця червня). Однак є й окремі оптимісти, які все ще розраховують відновити сезон вже в травні-червні – першою в цьому списку стоїть Німеччина, де поки лише обмежилися скасуванням ADMV Rallye Erzgebirge (17-18 квітня) та перенесенням ADAC Rallye – Rund um die Sulinger Bärenklaue (з 8-9 травня на 20-21 листопада)… Здається, німці все ще допускають можливість того, що Deutsche Rallye Meisterschaft зможе стартувати в кінці травня і червні – тоді заплановані AvD Sachsen-Rallye (22-23 травня) та ADAC Rallye Stemweder Berg (12-13 червня). Це при тому, що чималу частину ралійної техніки R5 німці часто орендують у Бельгії, Франції, Австрії та Нідерландах…

В інших серіях і країнах переважають набагато більш песимістичні настрої. Наприклад, в Кубку світу з ралі-рейдів організатори Rally Kazakhstan (запланований на 24-29 травня) вже оголосили про перенесення свого змагання на невизначений час – скоріш за все, нову дату можуть «прилаштувати» кудись на серпень або вересень… У Франції практично на всіх національних рівнях триває пауза до середини травня, в тому числі і в обох чемпіонатах, асфальтовому та гравійному – скасовані Rallye Terre des Causses (3-4 квітня) і Rallye Lyon-Charbonnières Rhône (24-26 квітня), перенесені Rallye Castine – Terre d’Occitanie (9-10 травня) і Rallye d’Antibes – Côte d’Azur (15-17 травня). Деякі французькі організатори пішли набагато далі – за останні три-чотири дні з’явилися повідомлення, що прийнято рішення про скасування деяких регіональних змагань влітку і навіть восени. Наприклад, Rallye de La Plaine (1-2 серпня) і Rallye National du Pays de Fayence (18-20 вересня) – все ж пандемія коронавірусу почала поступово накопичувати в усьому світі ряд супутніх серйозних проблем …

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото VW Motorsport, Eric Thiébaut

02-04-2020 9301
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца