«Резервні» варіанти для пілотів

Зараз, коли кількість заводських команд WRC ще рік тому скоротилася до мінімуму (плюс FIA «перетрушує» всю систему класів ралійної техніки), все частіше виникають різноманітні варіанти продовження кар’єри для екс-заводських пілотів вищої ліги… Наприклад, Мадс Остберг недавно провів пару років у WRC-2 Pro та WRC-2 (виграв сім етапів і став чемпіоном у 2020 році), зараз Андреас Міккельсен планує протягом сезону реалізувати відразу дві великі програми виступів (в ERC і WRC-2). А вчора з’явилося коротке повідомлення, що Есапекка Лаппі (екс-пілот заводських команд Skoda, Toyota, Citroen, M-Sport) виступить на домашньому Arctic Rally Finland Powered by CapitalBox – другому раунді WRC, запланованому на 26-28 лютого. Спочатку фін збирався виступити тільки в класі R5/Rally2, але пізніше його плани істотно змінилися – Лаппі виступить у Лапландії за кермом Volkswagen Polo GTI R5 у заліку WRC-2, де разом з Миколою Грязіним захищатиме кольори італійської команди Movisport. Але про якусь повноцінну програму стартів говорити поки ще рано…

Раптом нагадав про себе також 28-річний француз Стефан Лефевр, який на два роки з гаком випав з поля зору більшості ралійних вболівальників. Зараз його вже нечасто згадують, але ще шість-сім років тому на нього покладали чималі надії в Франції – після його потрійного тріумфу у 2014 році (протягом одного сезону Лефевр здобув найвищі титули в ERC Junior, Junior WRC і WRC-3) він швидко отримав місце в заводській програмі Citroen. І багатьом тоді здавалося, що з часом він зможе піти шляхом Себастьяна Льоба та Себастьяна Ож’є… Але відразу після цього він різко «загальмував» – чотири сезони в чемпіонаті світу (як у WRC-2 на R5 і RRC, так і за кермом заводського WRC) не принесли йому особливих успіхів, після чого Стефан у 2019-2020 роках лише епізодично виступав на різних змаганнях. Зараз Лефевра чекає цікавий досвід – вперше з 2014 року він пересідає на передній привід. Поки що француз планує виступити на стартовому етапі асфальтової першості Франції, Rallye Le Touquet (19-20 березня) – за кермом нового автомобіля Opel Corsa Rally4. Складається враження, що цей старт Лефевра може стати офіційним дебютом Opel Corsa Rally4 у ралійних змаганнях…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallysportmag.com, Krists Andersons

08-02-2021 11529
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца