RallyRACC Catalunya, WRC-2: великий «вінегрет»

Коли в заліках WRC-2 Pro і WRC-2 набираються два десятки екіпажів, нудьгувати не доводиться – особливо з урахуванням того, що це останній в цьому році етап чемпіонату світу, де збереться дійсно солідна компанія (в фіналі в далекій Австралії на такий склад розраховувати аж ніяк не доводиться). І RallyRACC Catalunya – Costa Daurada не обмануло очікувань – сюрпризи були навіть в такій нечисленній категорії, як WRC-2 Pro з чотирма учасниками! У цьому заводському заліку вийшло два абсолютно несхожих днів. Якщо в п’ятницю на гравії не було рівних Мадсу Остбергу (Citroen C3 R5), який виграв шість допів поспіль, то в суботу прийшов час Skoda Motorsport – Калле Рованперя і Ян Копецкі виграли всі сім спецділянок дня і наблизилися до норвежця… Але не обійшлося також без неприємностей – на тому злощасному міні-допі в Салоу (довжина 2,24 км) Рованперя примудрився прикластися в бетонний блок, пошкодив заднє колесо і відкотився з другого на третє місце. Хоча перед цим юний фін спромігся помітно скоротити своє відставання від лідера Остберга – з 33 до 10 секунд…

У «приватному секторі» (тобто в заліку WRC-2) події теж пішли не за очікуваним сценарієм – і драма на спецділянці в Салоу (коли Микола Грязін зійшов та негайно погіршив свої шанси на подіум за підсумками сезону, а Фабіо Андольфі «виламав» заднє колесо, як це трохи раніше зробив Калле Рованперя) була тільки завершенням непередбачуваних п’ятниці та суботи… По-перше, з’явився француз Ерік Камійї, який протягом цього сезону встиг стартувати на трьох різних автомобілях – зараз, після VW Polo GTI R5 і Ford Fiesta R5 Mk2, прийшла черга Citroen C3 R5. Якраз на цій машині Ерік очолив змагання в заліку WRC-2 і вже довів свій відрив до цілої хвилини! По-друге, триває битва за чемпіонський титул в цій категорії між французом П’єром-Луї Лубе та мексиканцем Беніто Гуеррою – латиноамериканець програє з тріском, оскільки перебуває поза Топ-10, а ось його опонент тримається на другій позиції. Цікаво, що Гуерра вже позбувся такого козиря, як старт в Австралії, куди зазвичай мало хто з європейців на R5 їде – адже Лубе теж заявився на фінальному раунді!

P.S. Попри те, що Junior WRC вже фінішував, в моноприводі теж було на кого подивитися – вся п’ятнична частина каталонського ралі була етапом міжнародного регіонального монокубку Peugeot Rally Cup Ibérica, де виступає естонсько-український екіпаж Георга Ліннамяе і Володимира Корсі. На жаль, відмінний старт цього дуету (на СД3 вони стали лідерами у своїй категорії) не вдалося завершити аналогічним чином – схід на СД5, 14 хвилин штрафу за Rally2 і тільки дванадцяте місце за підсумками цього раунду серії.

Залік WRC-2 Pro (становище після СД13)
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) 2:31.51,0
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +42,1
3. Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +51,5
4. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5 Mk2) +2.51,7

Залік WRC-2 (становище після СД13)
1. Камійї/Вейа (F, Citroen C3 R5) 2:31.54,0
2. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5 evo) +1.00,7
3. Каєтановіч/Щєпаняк (PL, VW Polo GTI R5) +1.18,7
4. Ліндхольм/Корхонен (FIN, VW Polo GTI R5) +1.29,2
5. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) +3.06,7
6. Суарес/Іглесіас (E, Skoda Fabia R5) +3.14,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, RallyRACC

26-10-2019 3717
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца