RallyRACC Catalunya, WRC-2: битва «родичів»

Після того, як чеський екіпаж Яна Копецкого і Павла Дреслера (Skoda Motorsport) кілька днів тому достроково став чемпіоном світу в заліку WRC-2, майже вся увага вболівальників і оглядачів остаточно переключилася на центральну подія каталонського ралі – офіційний дебют нових Volkswagen Polo GTI R5. Тим більш, причин для такого інтересу було чимало: постійні зміни в планах прем’єри машини (терміни омологації переносили як мінімум двічі); залучення до дебютного старту не тільки Еріка Камійї (який майже півроку працював на тестах німецького R5), а ще й чемпіона світу 2003 року Петтера Сольберга… Можна згадати навіть той галас кілька тижнів тому, коли Інтернет стрімко облетіли фотографії VW Polo GTI R5, який під час тестів «загубив» весь задній міст – тоді фольксвагенівські конструктори та інженери наполегливо переконували всіх у тому, що це були ресурсні випробування автомобіля, які тривали кілька днів поспіль в найжорсткіших умовах. І тепер всі з нетерпінням чекали, коли Polo R5 нарешті з’являться на одній трасі з «старшими кузенами» Skoda Fabia R5…

Після того, як Камійї вчора ввечері впевнено виграв пролог, рівень інтересу тільки підскочив – а як проявлять себе німецькі новачки на повноцінних гравійних спецділянках в п’ятницю? Підсумки сьогоднішнього дня ще більше заінтригували – Ерік Камійї лідирував з самого ранку, виграв в сумі три допиа (серед них пролог) і все ж відстояв свою першу позицію. Порадував і Петтер Сольберг, який записав на свій рахунок перемогу на спецділянці і третє місце за підсумками дня – дуже непоганий результат для пілота, який вже п’ять років не виступав на етапах WRC і вперше стартував з штурманессою Веронікою Енган. Трохи спантеличив не надто успішний виступ обох заводських екіпажів Skoda Motorsport – Ян Копецкі дуже акуратно відкатав гравійну програму і став четвертим, Калле Рованперя в якийсь момент збився з темпу, але пізніше виграв два допи і вийшов на друге місце. Цікаво подивитися, що буде відбуватися в суботу на асфальті – чи буде Ян вирушати в гонитву за лідерами (адже втрачати йому нічого, все завдання вже вирішені), чи зуміє Калле підвищити темп на асфальті або все ж буде працювати на подіум за підсумками сезону? А ось сітроенівці зараз знову відверто розчарували – і Стефан Лефевр, і Оле Хрістіан Вейбі на Citroen C3 R5 зійшли через технічні проблеми.

Становище після СД7 (залік WRC-2)
1. Камійї/Вейа (F, VW Polo GTI R5) 1:38.23,9
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +11,8
3. Сольберг П./Енган (N, VW Polo GTI R5) +20,4
4. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +21,1
5. Соланс/Марті (E, Ford Fiesta R5) +42,0
6. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +55,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото VW Motorsport, Skoda Motorsport

26-10-2018 2664
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца