RallyRACC Catalunya, СУ14: нарешті фініш суботи

Суботню програму каталонського ралі закривав короткий (2,24 км) міський міні-доп в Салоу – його траса переважно пролягає по алеях невеликого пальмового парку, який тягнеться уздовж морської набережної цього курортного міста. Напевно, це одна з найбільш сталих і майже незмінних спецділянок цього ралі в Каталонії – вперше вона з’явилася ще в 2012 році, а зараз буде задіяна вже сьомий рік поспіль. В найперший раз довжина цього міні-допа становила рівно 2,00 км, але вже в 2013 році організатори додали до профілю трасі ще кілька поворотів і відрізків – відтоді конфігурація спецділянки завдовжки 2,24 км залишалася незмінною. Зазвичай заїзди тут вважалися свого роду формальністю, приємним приморським «відпочинком» після напруженого гоночного дня… Але тільки не сьогодні – після всіх сюрпризів і раптових «перетасовувань» в суботу всі вже з підозрою чекали на візит екіпажів до Салоу. Хтозна, чим ще зможе приголомшити всіх сьогоднішній день?

Серйозних інцидентів на салоуській трасі не сталося, але стан погано контрольованого хаосу все ж мав місце – особливо коли одне за іншим почали прилітати однотипні повідомлення «Есапекка Лаппі заглушив двигун», «Крейг Брін заглушив двигун», «Андреас Міккельсен заглушив двигун»… А тут ще й на додачу Ярі-Матті Латвала помітно знизив темп на фініші дня – віддав Себастьяну Ож’є дві з половиною секунди і тепер відрив фіна перед завтрашнім фіналом становить всього 4,7 секунди. Та й взагалі ситуація в головній групі лідерів зараз «підігріта» мало не до якоїсь захмарної межі – шість кращих екіпажів після суботи йдуть в інтервалі 16,5 секунд! Досить на одному з чотирьох недільних допів просто доїхати на спущеному колесі – і картина в гонці радикально зміниться… А тут ще й синоптики обіцяють, що в неділю в Каталонії буде невелике похолодання і можливий дощ. Здається, трилер буде просто «космічний»! А поки трохи подивуємося тому, що в Салоу виробляли учасники WRC-2 – Калле Рованперя показав другий час в абсолюті, Каєтан Каєтановіч став п’ятим!

Становище після СД14
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 2:35.01,8
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4,7
3. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +8,0
4. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +9,8
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,7
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +46,5
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.00,7
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.37,9
10. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.07,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Sophie Graillon

27-10-2018 9985
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца