RallyRACC Catalunya, СД8: мінус ще одна Toyota

Мабуть, другий результат, показаний на ранковому допі Крісом Міком, дався йому куди важче, ніж могло здатися – вже на самому старті наступної спецділянки Кріс сильно розбив свій Yaris і зійшов. І відразу згадалися слова Томмі Мякінена про те, що Мік в останніх гонках виглядає краще, ніж Латвала. А фін, тим часом, прекрасно проїхав 21 кілометр спецділянки і показав другий результат, поступившись лише Тьєррі Ньовіллю.

Схоже, що знайшов свій темп Льоб – француз фінішував третім і впевнено зберігає другий рядок абсолюту. В принципі, Себу немає ніякого сенсу атакувати заради зміни позиції – у підсумку Ньовілля, швидше за все, доведеться пропустити. А ось Себ-молодший відіграв на цій спецділянці чотири позиції, злетівши на восьме місце. Зараз його шанси на титул здаються мікроскопічними, але давайте згадаємо Уельс 2011 року, коли Мікко Хірвонен в боротьбі за чемпіонство і гонитві за Льобом розбив свій Ford, а пізніше зійшов і сам Себ. Тоді це виглядало фантастикою, адже Мікко міг взагалі нікуди не поспішати і завоювати довгоочікувану корону. Ніхто й уявити не міг, що багаторазовий чемпіон і лідер чемпіонату зійде через аварію на дорожній секції. То ж з огляду на неприємності Toyota на двох останніх спецділянках, не можна бути впевненим абсолютно ні в чому. Гонка триває. І боротьба за титул – попереду.

Турнірне становище після СД8

1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1: 29.44,7
2. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,5
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,7
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +29,2
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +37,0
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +51,2
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.06,2
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +4.06,8
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +4.10,1
10. Камії/Вейлла (F, Citroen C3 R5) +4.23,8

26-10-2019 2752
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца