RallyRACC Catalunya, СД5: «карусель» знову розкручується…

Іспанці на п’ятничній секції запропонували учасникам досить високий темп – на те, щоб проїхати три спецділянки загальною довжиною 72,44 км (з них два великих допи, один більше 25 км, інший майже 40 км), було відведено трохи більше двох годин. Тобто жодної можливості вести розмірену боротьбу в стилю – проїхав спецділянку, перевів подих, не поспішаючи подолав дорожню секцію, десь через годину виїхав на старт наступного СД… У Каталонії сьогодні було все дуже швидко, екіпажі постійно перебували в тонусі. І щось схоже повториться в суботу – завтра на три спецділянки загальною протяжністю 60,9 км відведені навіть менше двох годин. Так що розслабитися всім можна буде вже тільки після секції, на шляху до сервісу…

Денна секція стартувала черговою втратою часу у заводського екіпажу – цього разу постраждав вже Есапекка Лаппі з Toyota Gazoo Racing. Фіна розвернуло в одному з поворотів, внасліжок чого він втратив десь чверть хвилини на короткому, 7-кілометровому допі Gandesa. Якихось інших помітних подій і перестановок поки не відбулося – Отт Тянак продовжує лідирувати і тримає більше десяти секунд відриву від Елфіна Еванса, а Себастьян Ож’є з Тьєррі Ньовіллем намагаються відіграти бодай частину ранкових втрат (француз тримається п’ятим, хоча змушений постійно озиратися на Крейга Бріна, а бельгієць все ще восьмий)… Головною надією Hyundai Motorsport в командному заліку стали Даніель Сордо і Андреас Міккельсен, які виграли вже два допи поспіль (норвежець відзначився на фініші ранкової секції, іспанець відкрив перемогою денну петлю) і розташувалися на третьому-четвертому місцях. Попереду ключовий момент всієї п’ятниці – два допи і 65,44 км…

Становище після СД5
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 53.54,8
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +11,5
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,9
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,6
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +27,0
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +30,0
7. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +30,9
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,7
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,5
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +56,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Twitter (WRC)

26-10-2018 8930
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца