RallyRACC Catalunya, СД4: Льоб вклинюється між Ньовіллем і Ожьє

Отже, найдовший і найскладніший доп дня – La Fatarella – Vilalba. Майже 39 кілометрів гравію і асфальту, на яких можна зустріти абсолютно все, крім, хіба що, снігу та криги.

Як ні дивно, найшвидшим в цих умовах став Андреас Міккельсен, і цей успіх підняв його з восьмої позиції на четверту. Але і Отт Тянак на цій спецдільниці зовсім не пас задніх – на такій значній дистанції він поступився норвежцеві жалюгідною однією десятою секунди! Правда, Отт прекрасно розуміє, що допомагають йому в цьому головні конкуренти.

Отт Тянак: «Добре проїхали. Правда, це більше не дорога, а напрямок. Дуже багато слизьких місць. Але Себ і Тьєррі чистять дорогу, і в їхньої праці є результат».

Головною ж жертвою спецділянки став Ярі-Матті Латвала, який пробив колесо і замість другого місця абсолюту опинився на десятому. Після перемоги на попередній спецділянці фін був на підйомі і аж до заключної частини допу йшов просто з гігантським перевагою у швидкості над конкурентами – на сплітах Міккельсен і Тянак відставали від Латвали більш, ніж на 10 секунд! Якби не прокол, фін впевнено очолив би гонку, але «фірмове» невезіння знову поставило хрест на його надіях.

Третій результат на спецділянці – за Себастьяном Льобом. Дев’ятиразовий чемпіон вже випередив Ньовілля і тепер наближається до Ожьє. Цікаво, що Себ-старший незадоволений машиною і зізнається, що за власними відчуттями він їде досить повільно. Не виключено, що на сервісі Льоб зможе попрацювати з інженерами і внести до налаштувань зміни, які дозволять на другому колі їхати ще швидше.

Турнірне становище після СД4

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 49.38,8
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +11,7
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,2
4. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,2
5. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +24,4
6. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +27,5
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +31,4
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,8
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,2
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +45,3

26-10-2018 6392
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца