RallyRACC Catalunya, СД4: «кліщі» для Тянака

Сьогодні вранці однією інтригою стало менше – Себастьян Ож’є стрімко наближається до прощання зі своїм чемпіонським титулом, який належав йому протягом шести років поспіль. Принаймні, стрімка втрата трьох з половиною хвилин на першій же секції «впустила» шанси француза на його чергову корону практично до нульової позначки – якщо Отт Тянак зуміє в Каталонії взяти на два очки більше, ніж Ож’є, то француз відразу отримає до свого титулу приставку «екс»… Зараз майже всі події дня зводяться до протистояння Hyundai Motorsport та Toyota Gazoo Racing – корейсько-німецька команда з Альценау намагається атакувати й набрати якомога більше очок, а підопічні Томмі Мякінена при цьому відчайдушно намагаються блокувати ці випади і якось частково «перекинути» хід подій на свою користь. А решта учасників лише час від часу «втручаються».

Денна секція стартувала досить передбачувано – всі три екіпажі Hyundai Motorsport наполегливо нарощують темп і намагаються «видавити» Отта Тянака за межі Топ-3. На «розгінній» спецділянці Gandesa довжиною 7,0 км найкращий час належав Даніелю Сордо, який трохи зміцнив свою позицію лідера – завдяки цьому успіху його відрив від одноклубника Тьєррі Ньовілля збільшився до чотирьох секунд з гаком. Набагато більше уваги привернув ривок Себастьяна Льоба – адже ельзасець проскочив на четверте місце і тепер лише на три секунди відстає від Тянака… Естонцю позаздрити важко – мало того, що він змушений стартувати першим на гравії, так його ще поступово заганяють в «кліщі» (попереду Сордо з Ньовіллем, ззаду на п’яти наступає Льоб). Та й у Toyota Gazoo Racing ситуація в цілому не надто радісна – в командному заліку тойотівці поки програють з рахунком 43:25. Трохи втішає лише висока щільність результатів – зараз сім екіпажів йдуть в 16 секундах…

Становище після СУ4
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 45.21,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,2
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +11,7
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,7
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +14,8
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +15,1
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +15,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +26,3
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,0
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.12,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

25-10-2019 8561
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца