RallyRACC Catalunya, СД17: жорстока тряска

Останнім часом на більшості етапів WRC фінальний день зазвичай проводять без проміжного сервісу – якщо в неділю заплановані два проїзди якоїсь невеликої петлі на дві-три спецділянки, то екіпажам зазвичай дають можливість тільки здійснити заправку і «перевзутися». Але зараз на RallyRACC Catalunya – Costa Daurada організатори вчинили інакше і поставили в програму змагань повноцінний 30-хвилинний сервіс між секціями. Таким чином, учасники отримали набагато більшу свободу дій і менше турбувалися про те, як розтягнути на весь день ресурс своєї техніки… А коли на додачу до цього щільність результатів лідерів зашкалює (зараз шість кращих екіпажів йдуть в інтервалі 20 секунд), такий крок організаторів пішов тільки на користь інтризі в гонці. Отже, каталонське ралі вийшло на фінальний круг, який знову відкриває доп Riudecanyes (16,35 км) – він відомий учасникам і вболівальникам вже майже два десятиріччя (з 1999 року, коли з’явився в маршруті іспанського ралі). Іноді його запускають в протилежному напрямку – тоді СД отримує назву Duesaigües…

Коли ситуацію в гонці порівнюють з маятником, то зазвичай мають на увазі розмахи з величезною амплітудою – хтось лідирує, а за кілька хвилин раптом опиняється в кінці Топ-10 (як це вчора сталося з Оттом Тянаком)… А ось коли амплітуда невелика, але хаотична (пара секунд туди-сюди, і все різко змінюється), то тут більше підходить інше порівняння – маятник не розгойдується, а просто шалено трусить в усіх напрямках… Якраз щось подібне відбувається саме зараз – першим несподівано жахнув (іншого слова і не підбереш) Елфін Еванс. Валлієць стрімко кинувся в атаку, відіграв позицію у Даніеля Сордо і вже всього лиш на дві секунди відстає від Тьєррі Ньовілля – бельгійцю знову доводиться озиратися на всі сторони, щоб не прогавити чиюсь атаку… І тут сюрпризи посипалися один за іншим. Себастьян Льоб був вже не такий швидкий, як кпару годин тому – ельзасець все ще залишається лідером, але його перевага помітно скоротилася… Тут же вистрілив Себастьян Ож’є – найкращий час на допі, вихід на друге місце і лише 3,6 секунли відставання від лідера. Кульмінацією ж став жорстокий «злив» Ярі-Матті Латвали – знову прокол, як позавчора, і втрата майже 50 секунд! Отже, у великій грі залишилися тільки п’ять екіпажів, в інтервалі 16,7 с… Як ж у підсумку буде виглядати подіум ?!

Становище після СД17
1. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) 3:04.02,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) + 3,6
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,1
4. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16,1
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,7
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +48,0
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.06,7
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.11,2
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.01,5
10. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.38,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Twitter (WRC)

28-10-2018 11443
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца