RallyRACC Catalunya, СД16: затишшя перед грозою?

Фінальний день каталонського раунду WRC взагалі не залишав місця для ілюзій про «легкої прогулянки, яка буде звичайною формальністю». Все ж чотири спецділянки й майже 75 км бойової дистанції – це дійсно дуже серйозне випробування на фініші ралі… Тим більше, організатори RallyRACC Catalunya – Costa Daurada стали володарями неофіційного рекорду чемпіонату світу 2019 року, запропонувавши учасникам найдовший Power Stage в цьому сезоні, який налічує 20,72 км (друге місце належить корсиканцям, які вписали в свій маршрут фінальний доп довжиною 19,34 км). Так що всім основним гравцям вищої ліги треба було постійно нагадувати собі про уважність й акуратність… Тим більше, в Каталонії був уже один дійсно яскравий прецедент – коли в 2015 році Себастьян Ож’є на VW Polo R WRC потрапив в ефектну аварію саме на Power Stage, причому в той момент він лідирував з відривом в 50 секунд! Але вистачило незначної втрати концентрації, щоб програти…

Зараз, на передостанньому допі каталонського ралі, Riudecanyes (16,35 км), ситуація була напруженою – Отт Тянак весь час здійснює досить відчутні спроби відтіснити з другої позиції Даніеля Сордо, але при цьому намагається не ризикувати без зайвої потреби. Іспанець теж балансує на тоненькій ниточці – будь-яка його помилка негайно завдасть відчутного удару і по команді, і по її прем’єр-пілотові Тьєррі Ньовіллю… Але при цьому Даніель все ж зумів трохи відірватися від Отта – якщо перед сьогоднішнім днем перевага іспанця була 3,1 секунди, то зараз він збільшив її до 5,2 секунди. Про напругу і жорсткість цієї боротьби свідчить один простий факт – щоб виграти ще пару секунд, Сордо знадобилося понад півсотні кілометрів! А ось Себастьян Льоб фінальний день відверто зіпсував – втрати темпу у нього колосальні, він безнадійно відстає від Тянака (програв вже 25 секунд) і вже не в стані «виштовхати» естонця з подіуму … У підсумку, на Power Stage всіх чекатимуть великі математичні ігри – адже все залежить від того, хто скільки бонусних очок набере в фіналі!

Становище після СД16
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:56.46,2
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +15,2
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,0
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,1
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +55,5
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.14,4
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.31,6
8. Ож’є/Інграссіа (F, Citroen C3 WRC) +4.17,9
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +7.52,8
10. Камійї/Вейа (F, Citroen C3 R5) +8.00,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

27-10-2019 9309
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца