RallyRACC Catalunya, СД13: неспішний наступ Hyundai

Суботня програма багато в чому нагадувала п’ятничну – два проїзди секції зі трьох великих спецділянок довжиною від 14,08 до 24,40 км (причому сьогодні СД були розташовані в маршрутному листі за зростанням дистанції), до яких ввечері додали невеликий 2,15-кілометрову міні-спецділянку на узбережжі в містечку Салоу (входить у програму каталонського ралі вже майже десять років). Все це в сумі дало 117,45 км бойової дистанції. Перша ключова новина була отримана ще в п’ятницю пізно ввечері – стало відомо, що Отт Тянак не зможе продовжити боротьбу навіть за допомогою SupeRally, бо його Hyundai i20 Coupe WRC у вчорашній аварії отримав непомітні, але серйозні пошкодження… Найприкріше, що якраз вчора був день народження естонця, який саме в п’ятницю майже обнулив свої шанси на подіум за підсумками сезону. Сьогоднішній день начебто не приніс таких драматичних поворотів сюжету, але все одно відчутно потріпав Топ-10 – особливо дісталося французу Адрієну Фурмо на Ford Fiesta WRC, який на СД11 відчутно «приклався» до сталевої огорожі, пошкодив автомобіль, втратив майже десять хвилин і стрімко вилетів за межі десятки найшвидших.

Вся субота минула під знаком жорсткого, але не надто видовищного протистояння Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing WRT – якщо вчора тойотівці ще якось тримали ситуацію під контролем (Елфін Еванс лідирував і втратив першу позицію тільки через невеликий інцидент на передостанньому допі дня), то сьогодні їм ніяк не вдавалося вирватися з-під «пресу» своїх корейських опонентів… Тьєррі Ньовілль впевнено виграв у суботу п’ять спецділянок зі семи (плюс ще на одній поділив перше місце з Себастьяном Ож’є) і тепер лідирує з відривом понад чверть хвилини! В принципі, в Еванса все ще залишається невеликий шанс відіграти ці 16,4 секунди на 50,9 км бойової дистанції в неділю – але все одно потрібна «допомога» у вигляді неприємностей у бельгійця… У Себастьяна Ож’є день теж склався не найкращим чином – сьогодні француз хоч і спромігся виграти дві спецділянки, але на міні-допі в Салоу несподівано заглушив двигун і ледь не віддав третю позицію Даніелю Сордо (іспанець тепер відстає лише на 1,2 секунди). Так що фінальний день майже напевно принесе невеликий трилер у командній боротьбі, де вирішальну роль можуть зіграти призові очки на Power Stage…

У всіх молодших дивізіонах (WRC-2, WRC-3, J-WRC) рівень інтриги анітрохи не знизився – практично всі претенденти на титули в цих категоріях зіткнулися із запеклим опором суперників (через що ризикують втратити цінні очки) або проблемами на трасі… У WRC-2 спроби Мадса Остберга дотягнутися до трійки лідерів поки не принесли успіху – норвежець тримається четвертим і майже на хвилину відстає від чеського юніора Еріка Цайса. Тобто у Мадса все ще зберігається реальна та невесела перспектива вже завтра остаточно програти боротьбу за титул у своїй категорії. Набагато більш запекла бійка розкрутилася в WRC-3 – Каєтан Каєтановіч хоч і не зумів наздогнати лідером Еміля Ліндхольма (перевага фіна становить вже півхвилини), зате у відчайдушній «рубці» на фініші дня буквально видряпав друге місце у Хосе Марії Лопеса (зараз поляка й іспанця поділяють лише 1,6 секунди). А ось у Junior WRC відразу два головних фаворити з трьох старанно програють весь чемпіонат – один за іншим зі траси вилетіли латвієць Мартіньш Сескс і британець Джон Армстронг… Тепер все залежить від того, чи вдасться фіну Самі Паярі завтра «ухилитися» від усіх проблем і зберегти своє лідерство в ралі – тоді перемога однозначно гарантує йому заповітний чемпіонський титул.

Становище після СД13
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:03.45,7
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +16,4
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +38,7
4. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +39,9
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.12,3
6. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +3.45,2
7. Сольберг/Дрю (S/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.45,9
8. Соланс Н./Марті (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.53,8
9. Камійї/Вільмо (B, Citroen C3 Rally2) +7.52,8
10. Грязін/Александров (RUS, Skoda Fabia Rally2 evo) +8.02,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

16-10-2021 41474
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца