Rallye du Maroc: з прицілом на «Дакар»

Як завжди, жовтневе Rallye du Maroc стає найпопулярнішим етапом Кубка світу з ралі-рейдів. По-перше, найчастіше саме на цьому великому п’ятиденному змаганні вирішується доля вищого титулу – особливо зараз, коли попередній універсальний Кубок світу розділили на дві окремі серії (для ралі-рейдів та бах), через що Марокко стало фінальним раундом нинішньої світової першості. По-друге, восени вже повним ходом йде підготовка до чергового «Дакару». А той факт, що легендарний марафон в 2020 році переїздить з Південної Америки в Саудівську Аравію, тільки підвищує цінність Rallye du Maroc – де ще можна як слід потренуватися й протестувати свою техніку в повноцінних бойових умовах перед абсолютно новим «Дакаром»? Поки що зараз центральною подією марокканського ралі-рейду (п’ять допів, 1868 км) вважається битва Нассера Аль-Аттії й Стефана Петеранселя за титул – якщо катарець вже чотири рази здобував Кубок світу, то у француза в цій графі стоїть «прочерк». Чи зуміє Стефан через тиждень усунути цю прогалину в своїй унікальній кар’єрі?

Список учасників порадував – Toyota Gazoo Racing йі X-raid виставили свої найсильніші склади (Бернхард тен Брінк, Нассер Аль-Аттія, Стефан Петерансель, Якуб Пшигоньскі, Карлос Сайнс, Гініель де Вільєрс), які також посилили гравцями другої лінії (Язід Аль-Раджі, Ясір Сейдан, Ерік ван Лон, Боріс Гарафулік)… Тобто, зараз в Марокко готуються розгорнути битву в дакарівському стилі – коли не просто кожен учасник сам за себе, як це зазвичай спостерігається на більшості етапів Кубка світу, а якраз з повноцінними командними багатоденними маневрами, коли майже всі екіпажі за потреби однозначно працюють на своїх лідерів (в даному випадку, на Нассера Аль-Аттію та Стефана Петеранселя) і намагаються або найкращим чином прикрити свого прем’єр-пілота, або пригальмувати противника. А ще є кілька «вільних стрільців», які готові втрутитися і влаштувати веселе життя фаворитам – такі, як чех Мартін Прокоп на Ford Raptor RS CC або іспанець Хоан Нані Рома, який дебютує за кермом Borgward BX7 DKR Evo (чергова варіація на базі шасі екс-заводского прототипу Mitsubishi Racing Lancer). Окремою подією повинен стати виступ екс-пілота Формули-1 Фернандо Алонсо на Toyota Hilux.

Кубок світу з ралі-рейдів, абсолют (після трьох етапів)
1. Аль-Аттія (Q) – 60
2. Петерансель (F) – 51
3. Варела (BR) – 35
4. Аль-Раджі (SA) – 27
5. Васільєв (RUS) – 24

Кубок світу з ралі-рейдів, залік T2 (після трьох етапів)
1. Аль-Мір (Q) – 50
2. Гурбанов (TKM) – 18
3. Черненков (KZ) – 15

Кубок світу з ралі-рейдів, залік Т3 (після трьох етапів)
1. Варела (BR) – 68
2. Воробьйов (RUS) – 45
3. Ліпароті (I) – 27

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid Team, AFP (Agence France-Press)

02-10-2019 5637
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца