Rallye du Maroc: репетиція з питаннями…

Слід визнати, події перед стартом марокканського раунду Кубка світу з ралі-рейдів якось не дуже порадували. З різних причин відсіялися кілька цікавих екіпажів (саудівець Язід Аль-Раджі і чилієць Борис Гарафулік на Mini JCW Rally просто відмовилися від виступу в Марокко, поляк Арон Домжала серйозно пошкодив свою Toyota Hilux Overdrive на передстартових тестах). Потім перша ж велика спецділянка, якраз на шляху з Феса в Ерфуд, майже миттєво поставила жирну крапку хоч в якійсь боротьбі за титул в абсолютному заліку Кубка світу – у Володимира Васільєва на його Toyota Hilux Overdrive «посипалася» коробка… Таким чином, сход російського екіпажу достроково гарантував Якубу Пшигонському чемпіонський титул – Куба став другим в історії польським пілотом, якому вдалося досягти подібного успіху (вперше Кубок світупідкорився відомому Кшиштофу Холовчіцу в 2013 році). Після такого перебігу подій Rallye du Maroc остаточно перетворився на генеральну репетицію заводських і напівзаводських команд перед майбутнім виступом на «Дакарі»-2019!

В центрі уваги остаточно опинилися представники двох команд-фаворитів – Toyota Gazoo Racing South Africa (Нассер Аль-Аттія, Гініель де Вільєрс, Бернхард тен Брінке) і X-raid (Карлос Сайнс, Сіріль Депре, Якуб Пшигоньскі). Адже вперше після «Дакара» -2018 на одній трасі знову зійшлися топ-екіпажі на заводських Toyota Hilux і нових Mini JCW Buggy… Але всі спроби якось оцінити потенціал обох сторін дуже швидко «потонули» в тому хаосі, який відбувався на просторах марокканської пустелі – проблеми були і у Toyota, і у баггі Mini. Наприклад, Сайнс з де Вільєрсом через технічні неполадки набрали десь 70-110 годин відставання – тут вже інженерам команд є над чим попрацювати (виявити причини проблем, усунути їх, протестувати все заново). У підсумку, найбільш стабільними у всій цій катавасії стали якраз Нассер Аль-Аттія (Toyota Hilux) і Якуб Пшигоньскі (Mini JCW Rally), які і посіли два перших місця – цікаво, на «Дакарі» у них вийде так само? Якщо ж говорити про Mini JCW Buggy, то ясно тільки одне – машини можуть бути дуже швидкими (особливо в руках таких майстрів, як Карлос Сайнс, Сіріль Депре, Стефан Петерансель), але їх ще доводити і доводити до розуму, особливо в плані надійності. Фактично, і у Toyota, і у X-raid в запасі є ще близько двох місяців…

Тепер можна повернутися до ситуації в Кубку світу – тим більш, що у всіх заліках можна помітити чимало дійсно цікавих фактів. По-перше, Якуб Пшигоньскі не тільки став володарем Кубка світу, а й продовжив свою унікальну серію – вже в дев’яти гонках поспіль він фінішує тільки першим або другим (чотири перемоги і п’ять других місць). По-друге, чех Мартін Прокоп перемістився на другу позицію в загальному заліку серії, випередивши Володимира Васільєва – відмінний результат для недавнього класичного раліста, який виступає на автомобілі незаводською підготовки! По-третє, саудівець Ахмед Аль-Шегаві достроково став володарем Кубка світу в «серійній» категорії Т2 – його відрив від катарца Аделя Абдулли вже склав півсотні очок. По-четверте, в групі Т3 (легкі баггі SSV/UTV) обидва іспанських претенденти, Хосе Луїс Пенья та Сантьяго Наварро, досі не можуть остаточно з’ясувати, хто з них є найсильнішим – зараз їх розділяють тільки 4 очка! І все йде до того, що в цій категорії вирішальним стане якраз фінальний раунд в Португалії через три тижні… По-п’яте, Сіріль Депре на новому для себе Mini JCW Buggy не тільки виграв спецділянку і став третім за підсумками гонки в Марокко, а ще й гарантував собі перемогу за підсумками сезону в заліку 2WD Trophy!

Rallye du Maroc
1. Аль-Аттія/Бомелі (Q/F, Toyota Hilux) 16: 38.28
2. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +16.41
3. Депре/Коттре (F, Mini JCW Buggy) +33.57
4. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +38.52
5. Шабо/Пілло (F, Toyota Hilux Overdrive) +2: 58.22
6. Тен Брінк/Пансері (NL/F, Toyota Hilux) +3: 00.01
7. Бессон/Делоне (F, Peugeot 3008 DKR) +3: 01.48
8. Кротов/Циро (RUS/UA, BMW X3 CC) +4: 00.20
9. Естеве/Вільялобос (E, Sodicar BV6) +5: 26.55
10. Віллемс/Ван Пелт (NL, Toyota Hilux) +6: 24.19

Кубок світу, абсолютний залік (після деcяті етапів)
1. Пшигоньскі (PL) – 318 (330)
2. Прокоп (CZ) – 210 (220)
3. Васільєв (RUS) – 205 (217)
4. Аль-Аттія (Q) – 90
5. Пенья (E) – 70

Кубок світу, залік Т2 (після деcяті етапів)
1. Аль-Шегаві (SA) – 251
2. Абдулла (Q) – 200 (215)
3. Тітов (RUS) – 61

Кубок світу, залік Т3 (після деcяті етапів)
1. Пенья (E) – 244
2. Наварро (E) – 240
3. Фурньє (F) – 109

Кубок світу, залік 2WD Trophy (після деcяті етапів)
1. Депре (F) – 100
2. Гомшіашвілі (UAE) – 55
3. Ван Сян (CN) – 43

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, Overdrive

11-10-2018 18305
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца