Rallye du Maroc, день 1-3: успіхи та аварії

Попри досить численний і різноманітний склад учасників марокканського ралі-рейду, все одно в центрі уваги постійно перебували тільки два екіпажі, претенденти на Кубок світу в абсолюті, тобто катарця Нассера Аль-Аттії (Toyota Gazoo Racing) та француза Стефана Петеранселя (X-raid JCW Team). Є сила-силенна нюансів в цьому протистоянні грандів – чотириразовий володар Кубка світу проти абсолютного рекордсмена за перемогами на «Дакарі», Toyota проти Mini, повний привід проти заднього… Крім того, була досить реальна можливість, що Нассер зі Стефаном завершать сезон з однаковими показниками – якщо в Марокко француз виграє, а катарець фінішує другим, то у обох буде по 81 очку, по дві перемоги та другому місцю. І хто в цьому випадку стане володарем Кубка світу? Однак Аль-Аттія з самого старту почав громити суперників – виграв два перших дні рейду й відразу відірвався від найближчого суперника понад на чверть хвилини! А на третій день спокійно парирував усі контратаки суперників з X-raid і зберіг свою перевагу…

Скрутне становище Стефана Петеранселя посилив також той факт, що на другу позицію прорвався ще один представник Toyota Gazoo Racing – південноафриканець Гініель де Вільєрс, який начебто надійно «прикрив спину» своєму одноклубнику… Правда, за два дні до фінішу ще рано святкувати перемогу – можна згадати як мінімум два епізоди в минулому, коли Нассер Аль-Аттія примудрявся втратити перемогу на фінальному допі (то через серйозну аварію, то через проблеми з двигуном). На жаль, третій день Rallye du Maroc запам’ятався не стільки боротьбою на трасі, скільки цілою чередою аварій – один за іншим розбили свою техніку Арон Домжала (лідер змагання в заліку T3), Фернандо Алонсо, Мартін Прокоп… Особливо важкою була аварія чеського екіпажу – їх прототип Ford Raptor RS CC був розтрощений мало не вщент, штурман Ян Томанек з серйозними травмами доставлений в госпіталь. Чимало учасників розкритикували дорожню книгу, яку на нинішньому Rallye du Maroc видають лише за кілька хвилин до старту допа – сам експеримент не викликав особливих нарікань, а ось до якості інформації було безліч претензій чимало небезпечних місць на трасі просто не позначені!).

Rallye du Maroc, день 1 (329,16 км СД)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 3:13.09
2. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +2.39
3. Де Вільєрс/Харо (ZA/E, Toyota Hilux) +3.14
4. Петерансель С./Петерансель А. (F/D, Mini JCW Buggy) +5.14
5. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +7.53
6. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +9.14

Rallye du Maroc, день 2 (386,29 км СД)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 4:55.09
2. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +11.09
3. Петерансель С./Петерансель А. (F/D, Mini JCW Buggy) +12.32
4. Де Вільєрс/Харо (ZA/E, Toyota Hilux) +13.55
5. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +15.54
6. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyota Hilux) +18.06

Rallye du Maroc, день 3 (362,98 км СД)
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) 3:17.38
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +0.29
3. Петерансель С./Петерансель А. (F/D, Mini JCW Buggy) +0.34
4. Де Вільєрс/Харо (ZA/E, Toyota Hilux) +0.41
5. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux) +2.27
6. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +3.19

Становище після трьох днів
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 11:26.25
2. Де Вільєрс/Харо (ZA/E, Toyota Hilux) +17.21
3. Петерансель С./Петерансель А. (F/D, Mini JCW Buggy) +17.51
4. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +30.28
5. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +37.09
6. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +1:11.42

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive Racing, Facebook (Martin Prokop)

08-10-2019 19290
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца