Rallye Deutschland, СД7: трішки трилеру

Фінальну спецділянку п’ятниці, Wadern – Weiskirchen (довжиною 9,27 км) важко назвати традиційною для німецького етапу WRC. Принаймні, немає нічого схожого на фірмові «серпантини» серед виноградників – просто звичайна, дуже вузька асфальтова доріжка десь в полі між двома невеличкими населеними пунктами, Вадерном (з населенням 16 тисяч) і Вайскірхеном (трохи більше ніж шість тисяч). Крім того, траса майже замкнута в кільце – точки старту і фінішу знаходяться десь в парі десятків метрів один від одного. Часом складається таке враження, що цю спецділянку ще в 2017 році організатори «приткнули» в маршрут ADAC Rallye Deutschland головним чином для того, щоб набрати сотню кілометрів бойової дистанції в п’ятницю. Хоч би що там було, але саме Wadern – Weiskirchen закривав п’ятничну програму – якщо комусь із учасників не пощастить, навіть такий доп зі своїм майже десятком кілометрів в стані трохи змінити стан справ в Топ-10.

Отт Тянак боровся за кожну частку секунди, завдяки чому все ж зумів виграти сьогодні чотири допи з шести і завершив п’ятничну частину німецького ралі лідером – вже з відривом у 2,8 с від Тьєррі Ньовілля. Очевидно, що саме ця пара в суботу може влаштувати грандіозну битву за перемогу – з непередбачуваним результатом… Дуже неприємний момент пережив Себастьян Ож’є, коли ближче до фінішу спецділянки його раптом винесло за межі траси в поле – француз втратив близько трьох секунд і був дуже близький до вильоту з Топ-3. Але саме в цей момент Фортуна раптом вирішила зробити підніжку всім переслідувачам Себастьяна – Кріс Мік з Ярі-Матті Латвалою «накопичили» кілька дрібних помилок і виявилися навіть повільнішими за француза, а Даніель Сордо втратив майже хвилину через проблеми з коробкою передач! Кепський сигнал для Hyundai Motorsport… Крім того, назріває виліт Калле Рованпері з Топ-10 абсолюту – фін все ж завершив день в десятці, але зараз Такамото Кацута відіграв майже дюжину секунд і тепер відстає від пілота Skoda Motorsport на 4,6 с.

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 59.12,4
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,8
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +22,1
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +25,6
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +27,8
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +52,9
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.05,5
9. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,1
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +2.58,5

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

23-08-2019 10738
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца