Rallye Deutschland, СД6: пресинг

Найдовша спецділянка п’ятниці, 22-кілометровий Mittelmosel серед виноградників, лише остаточно заплутала ситуацію в німецькому ралі. По-перше, Отт Тянак зумів частково «компенсувати» свою поразку від Тьєррі Нёвілля на попередньому допі – естонець на Mittelmosel виграв рівно секунду і тепер випереджає бельгійця вже на 2,6 с. Якщо не буде жодних «витівок» Фортуни під кінець п’ятниці, то завтрашній день Отт знову почне в якості лідера. По-друге, Себастьян Ож’є вперто тримається за своє третє мсце, але його становище стає все складнішим – адже він не тільки майже на два десятки секунд відстає від лідера, але на француза вже насідають відразу три суперники. Даніель Сордо (іспанець проскочив на четверту позицію), Кріс Мік і Ярі-Матті Латвала йдуть міцним «шлейфом» за спиною чемпіона світу і вклалися в інтервал лише 5,3 с. По-третє, переміщення Сордо, Міка і Латвали в Топ-10 постійно змінюють картину боротьби в командному заліку.

Якщо перша шістка заводських екіпажів здатна в будь-який момент зробити несподівану «перестановку» в своїх рядах, то у Андреаса Міккельсена, Есапеккі Лаппі і Гаса Грінсміта особливих яскравих епізодів у цьому ралі немає – ніхто з цієї трійки просто не в стані встигнути за лідерами і продовжують поступово відставати. Зате в районі десятого місця можна спостерігати цікаву картину – як Калле Рованперя на Skoda Fabia R5 Evo успішно переграє Такамото Кацуту на Toyota Yaris WRC (мимоволі виникає питання, чому в Toyota Gazoo Racing вирішили влаштувати світовий дебют японця за кермом WRC саме на асфальтовому ралі в Німеччині , якщо він до того за кермом цієї машини стартував лише на гравії?). Водночас з тим обидва екіпажі Skoda Motorsport (Рованперя і Копецкя) в заліку WRC-2 Pro успішно розправляються з Мадсом Остбергом з Citroen Racing і запхали його на третє місце – норвежець уже майже на хвилину відстає від фіна і на півхвилини від чеха. Не виключено, що Остбергу завтра доведеться захищати свою позицію від атак Еріка Камійї з M-Sport.

Становище після СД6
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 54.07,1
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,0
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +17,9
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,7
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +20,8
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +23,2
7. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,8
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +50,5
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.01,3
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +2.39,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

23-08-2019 10352
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца