Rallye Deutschland, СД18: глухий захист

Повторний заїзд на недільних спецділянках стартував дуже швидко, без паузи для дозаправки і регрупінгу (вони заплановані перед Power Stage). Відразу ж після фінішу на Dhrontal учасники подолали десь десяток кілометрів дорожньої секції і прибули на старт СД Grafschaft (28,06 км), однієї з найдовших спецділянок ралі – вона поступається тільки знаменитому Panzerplatte (41,17 км) … Не обійшлося без збою в графіку – повторний заїзд на Grafschaft стартував з чималим запізненням – о 10.24 замість 10.10. Нехай нікого не обманюють великі інтервали між багатьма екіпажами – майже немає сумнівів, що на самому фініші змагань відбудуться мінімум дві перестановки. Оскільки Себастьян Ож’є та Тьєррі Ньовілль досі залишаються претендентами на титул, то їх колег (Есапекку Лаппі та Даніеля Сордо) рано чи пізно попросять «пригальмувати» і поступитися своїми позиціями прем’єр-пілотам… Цікаво було також спостерігати за Гасом Грінсмітом з M-Sport WRT – чи зможе він нарешті фінішувати за кермом WRC? Адже в Португалії і Фінляндії він вилітав з траси в фінальний день…

Більшість заводських екіпажів сьогодні вранці вважає за краще взагалі не ризикувати – майже всі акуратно фінішують, часом навіть з чималим відставанням (тим більш, їх перевага в замаганні дозволяє подібний підхід до справи). У підсумку, насправді билися тільки двоє – Тьєррі Ньовілль та Дані Сордо, які вже тричі поспіль разом фінішували в Топ-3, при цьому бельгієць двічі ставав найшвидшим на допах. Певні спроби повоювати робить і Себастьян Ож’є, але француз вчора втратив занадто багато часу, тому навряд чи зуміє дотягнутися до Андреаса Міккельсена – тільки цей варіант подарує йому шанс піднятися на шосте місце… А в Toyota Gazoo Racing всі три основних екіпажі докладають максимум зусиль, щоб раптом не «зловити» якісь неприємності на самому фініші німецького ралі – Отт Тянак, Кріс Мік, Ярі-Матті Латвала їдуть в спокійному темпі і часом віддають переможцям спецділянок по десятку-півтора секунд… Все ж в команді Томмі Мякінена категорично не бажають втрачати рідкісний шанс на абсолютний успіх – коли ще вдасться повністю зайняти весь подіум?

Становище після СД18
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 3:07.52,4
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +25,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,7
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,5
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.05,7
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.44,1
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.45,9
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2.00,3
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +6.21,3
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +8.08,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

25-08-2019 8923
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца