Rallye Deutschland, СД15: партія для Toyota

Коли на фініші гоночного дня учасників чекають понад чотири десятки кілометрів на специфічних бетонних доріжках спецділянки Panzerplatte з усіма її фірмовими «перешкодами» на кшталт великої кількості гравію на трасі та потужних бетонних блоків на узбіччях, завжди доводиться бути готовим до будь-якого перебігу подій. Особливо коли згадуєш про те, як ще кілька годин тому на танковій трасі Баумхольдер один за іншим зловили проколи і змушені були міняти колеса Тьєррі Ньовілль (претендент на перемогу в абсолюті), Мадс Остберг (йшов другим в заліку WRC-2 Pro)… За великим рахунком, учасники та глядачі могли отримати тільки два варіанти завершення сьогоднішнього дня – або всі претенденти на перемогу чи подіум акуратно, без особливої втрати швидкості, проїдуть доп, або полігон все ж наостанок підстереже ще кого-небудь і влаштує всім без винятку черговий наочний урок обережності (а також виявить, у кого зараз кепські стосунки з Фортуною).

В черговий раз свою прудкість продемонстрував Дані Сордо – іспанець швидко виставив найкращий час, десь на вісім секунд швидше, ніж у переможця першого заїзду Отта Тянака. А ось очікуваної сутички між Ярі-Матті Латвалою і Крісом Міком за друге місце не вийшло – фін знизив темп (за його словами, він вирішив на фініші такого непростого дня не ризикувати) і «відпустив» ольстерця, який у підсумку виграв доп, майже на десяток секунд… Здавалося б, у Себастьяна Ож’є з’явилася чудова можливість повернутися назад до Топ-3, однак француза негайно підстерегли неприємності – пробите колесо, його заміна і півтори хвилини втраченого часу! Подальші події тільки викликали здивування – Тьєррі Ньовілль відмінно стартував, їхав в тому ж темпі, що і Сордо з Міком, але на середині дистанції раптом «спіткнувся» (розворот) і втратив десь десяток секунд… Після таких красномовних «натяків» Отт Тянак вже не збирався форсувати події, негайно перейшов в режим «Доїжджати, не ризикувати без особливої потреби» і вдало завершив день лідером, та ще з чималим відривом. Завтра все вирішиться остаточно – на учасників в фінальний день чекатимуть чотири спецділянки і 79,5 км!

Становище після СД15
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:27.21,9
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +32,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,8
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.10,8
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.35,2
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.37,3
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.43,1
8. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2.09,7
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +6.02,6
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +6.57,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

24-08-2019 13756
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца