Rallye Deutschland, пролог: «вечір бабака»

Слід визнати – старт нинішнього ADAC Rallye Deutschland вийшов дійсно нестандартним. Звичайно, і раніше бували випадки, коли трасу шейкдауна майже відразу використовували безпосередньо в маршруті ралі… Але таких випадках зазвичай використовують фрагмент спецділянки або вся дистанція шейкдауна буває повністю «вставлена» в якийсь великий доп – тобто екіпаж все одно змушений писати окрему стенограму, а не просто копіювати записи з тренувальних заїздів. А зараз німецькі організатори пішли абсолютно незвичним шляхом – протягом дня спецділянку St. Wendeler Land без жодних, навіть «косметичних» змін використовували як для проведення шейкдауна вранці, так і прологу ввечері. Ось і склалася унікальна ситуація, коли всі учасники ралі встигли мінімум тричі проїхатися по трасі в максимальному режимі, а потім боролися на ній же за можливість стати першим лідером ADAC Rallye Deutschland 2019 року. Дуже цікаво було побачити, наскільки результати вечірнього стартового СД будуть відрізнятися від ранкових тренувальних? Поїдуть швидше чи не ризикнуть?

Порядок старту на пролозі постаралися зробити різноманітним, але не надто ускладнювали – першими йдуть на трасу квартет учасників WRC-2 Pro (Ерік Камійї, Ян Копецкі, Мадс Остберг, Калле Рованперя), потім надходить черга Такамото Кацути (його дебют в чемпіонаті світу за кермом Toyota Yaris WRC). Після цього в бій ідуть всі десять офіційних заводських екіпажів, як звичайно, в зворотному порядку – від Гаса Грінсміта (Ford Fiesta WRC) до лідера чемпіонату світу Отта Тянака (Toyota Yaris WRC). Далі все згідно зі стартовими номерами – представники WRC-2 (на чолі з Миколою Грязіним і Каєтаном Каєтановічем) і всі-всі-всі решта… Особливих сюрпризів не було, хоча Себастьян Ож’є не зміг повторити свій ранковий успіх – француз показав третій час, пропустивши вперед Даніеля Сордо і Отта Тянака (естонець при цьому зумів поліпшити результат Ож’є на 0,3 секунди). У WRC-2 Pro Калле Рованперя і Ян Копецкя (Skoda Motorsport) взяли два перших місця, в WRC-2 найкращим став німець Фабіан Крайм, який відсунув Стефана Лефевра та Каетана Каєтановіча.

Становище після СД1
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2.39,4
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,8
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,9
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,0
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1,4
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,6
7-8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,9
7-8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1,9
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,5
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3,0
11. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +5,0
12. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +9,2
13. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +10,2
14. Крайм/Браун (D, Skoda Fabia R5 Evo) +10,8
15. Лефевр/Дюбуа (F, VW Polo GTI R5 R5) +11,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

22-08-2019 1940
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца