Rallye de Monte-Carlo, WRC-2/WRC-3: дещо новеньке

Дивізіон WRC-2 в цьому році поступово втрачає свій статус виключно «заводської» категорії для екіпажів на техніці R5/Rally2 – тепер це швидше серія для фірмових команд й екіпажів пріоритету FIA. Досить зазначити, що в Монте-Карло в WRC-2 спочатку заявилися 8 екіпажів… Але незабаром спрацювало одне нововведення, коли екіпажі за своїм бажанням можуть бути номіновані як в обох заліках (особистому та командному), так і лише в одному з них. Після цього все стрімко заплуталося – три екіпажі заявлені в обидва заліки (Андреас Міккельсен, Марко Буласія, Енріко Браццолі), три лише в особистому заліку (Ерік Камійї, Адрієн Фурмо, Шон Джонстон), а Микола Грязін номінований тільки в заліку команд (боротиметься за очки для Movisport). На тлі такої плутанини дії Олівера Сольберга виглядали найбільш зрозумілими – швед в останній момент змінив плани та виступить в Монте-Карло лише в загальному заліку класу R5/Rally2. Він явно вирішив не поспішати й не робити ставку на непередбачуване Rallye de Monte-Carlo, зате без зайвого стресу потренуватися за кермом Hyundai i20 R5 – і вже на наступному етапі, в Лапландії, включитися в боротьбу за призові місця в WRC-2.

Інше нововведення виявилося у WRC-3, де ввели суттєві обмеження для учасників. Тепер в цій категорії не зможуть виступати пілоти, які в останні п’ять років або ставали чемпіонами у WRC-2/WRC-3, або були номіновані в заводській команді WRC на отримання очок. Тобто насправді сильні екіпажі з чималими досягненнями почнуть «виштовхувати» на вищі високі рівні – тобто до WRC-2 або WRC. Перелік «забанених» у WRC-3 вражає – Ярі Хуттунен (торішній чемпіон WRC-3), П’єр-Луї Лубе, Понтус Тідеманд, Ерік Камійї, Есапекка Лаппі, Андреас Міккельсен, Мадс Остберг… Наскільки ефективним виявиться цей захід і чи зуміє він залучити нових учасників у WRC-3? Але повернемося до подій у Монте-Карло – тут у WRC-3 заявлені 13 екіпажів. Список фаворитів невеликий – французьке тріо на Citroen C3 Rally2 (Ніколя Кьямен, Йоанн Бонато, Йоан Россель), решта екіпажів помітно поступаються їм за досвідом виступів на етапах WRC. Схоже, більшість регулярних учасників за традицією почнуть підтягуватися вже навесні… До речі, є ще одна новина – починаючи з 2021 року в заліках WRC-2 і WRC-3 також будуть розігруватися бонусні очки на Power Stage.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Julien Pixelrallye, Citroen Racing

21-01-2021 11413
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца