Rallye de Monte-Carlo, WRC-2: успіхи і санкції

У заліку WRC-2, де в Монте-Карло стартували тільки шість екіпажів (з них три заводських, два з M-Sport Ford WRT і один з Skoda Motorsport), будь-яких яскравих подій на трасі в останній день практично не було. По-перше, ще в суботу з боротьби остаточно вибув француз Ерік Камійї (M-Sport), який вкрай невдало розпочав сезон – перша з семи залікових гонок принесла йому і 0 очок. По-друге, фін Теему Сунінен, колега Камійї, з 35 хвилинами штрафу за Rally2 міг виробляти на трасі що завгодно (наприклад, виграти п’ять допів поспіль), але про перемогу навіть не мріяв. Тим більше, у Теему майже не було якихось серйозних завдань в WRC-2 (тільки очки в командний залік) – попереду на нього чекає програма з дев’яти стартів на Ford Fiesta WRC’17.

Тож не дивно, що після всіх негараздів суперників з M-Sport чех Ян Копецкі (Skoda Motorsport II) перебував в мало не «тепличних» умовах – Гонза спокійно, без найменшого ризику, відпрацював фінальну частину гонки і успішно фінішував першим. Таким чином, чех нарешті здобув перемогу в Монте-Карло (до того його вищим досягненням було друге місце в WRC-2 рік тому, коли Ян поступився своєму колезі по команді Андреасу Міккельсену). Не обійшлося і без сюрпризів – через кілька годин після фінішу бельгієць Гійом де Мевіус отримав 19 хвилин штрафу і не тільки втратив друге місце, але і вилетів з подіуму (внаслідок чого Теему Сунінен все ж став третім). Як виявилося після обстеження його Peugeot 208 T16, акумулятори в машині важили набагато менше, ніж дозволено правилами – згідно з технічним регламентом FIA, мінімальна вага одного акумулятора повинна бути 8 кг, але в автомобілі де Мевіуса їх вага склала лише по 3,65 кг…

За межами WRC-2 в центрі уваги весь час перебував 17-річний фін Калле Рованпера, який здобув черговий помітний успіх в своїй кар’єрі – фінішував другим у класі RC2 (поступився лише Яну Копецкі), також став одинадцятим в абсолютному заліку (новий особистий рекорд в чемпіонаті світу). Відмінний результат для пілота, який вперше стартував в Монте-Карло! Тепер всі вже з набагато більшим нетерпінням чекають на офіційний дебют Калле в складі Skoda Motorsport, який запланований на Rally Mexico в березні. У Млада-Болеславі намагаються не квапити події і не кидати Рованперю в бій за кожної нагоди – юний фін поступово, без зайвих «Вперед, вперед, вперед!» втягується в робочий ритм… У середині лютого на Калле чекає старт у рідній Фінляндії, де він виступить на SM Vaakuna Ralli, другому етапі фінського чемпіонату.

Rallye de Monte-Carlo, залік WRC-2
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 4:33.38,5
2. Шьєссере/Дзанелла (I, Citroen DS3 R5) +22.47,7
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta R5) +33.31,1
4. Де Мевіус/Лука (B, Peugeot 208 T16) +33.46,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@skodafabiar5)

31-01-2018 19406
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца