Rallye de Monte-Carlo, СД9: снігові королі

Коли кажуть про те, що Ралі Монте-Карло – декілька гонок в одній, то нечасто це буває сильним перебільшенням. І чергове підтвердження цьому – гонка 2018 року. В четвер гонщики змагалися в ніч на льоду, у п’ятницю зранку – на сухому асфальті, у п’ятницю вдень – у дощ, а в суботу пішов сніг… Ще вчора з’явилися чутки про те, що сьогоднішні спецділянки можуть пройти на сніговому покритті, тому розслаблятися пілотам було дуже рано.

Тим паче, два лідери лише могли мріяти про якийсь спокій, оскільки Себастьяна Ож’є та Отта Тянака розділяло лише 15 секунд. Важливим також був зворотній порядок старту: Крейгу Бріну довелося прокладати шлях суперникам по великому прошарку снігу, Тянак був дев’ятим на старті, а Ож’є – десятим. Також цікаво було те, що всі пілоти обрали зимову шиповану гуму, а різниця полягала лише в її кількості – п’ять або шість.

На 29-кілометровій СД9 Брін швидко прокрадався, ніж намагався їхати в повну силу. Головним для нього був фініш, а ось позаду Елфін Еванс їхав швидше, але при цьому не уникнув напіврозвороту. Але навіть при цьому британець виграв міні-дуель у Тьєррі Ньовілля та збільшив свою перевагу над ним до 23 секунд.

Як виявилося, це вже була за сьоме місце, оскільки на трасі зупинився Дані Сордо, який їхав дуже непогано та мав шанси зберегти за собою третю позицію.

З кожною наступною машиною траса ставала чистішою – пілоти позаду могли атакувати більше. Але справа була ще й у сміливості, оскільки за таких умов можна було легко зробити помилку.

Наприклад, Есапекка Лаппі, який стартував позаду Ярі-Матті Латвали, програв йому 36 секунд та пропустив його вперед у загальній класифікації.

Звісно, головною все ж була боротьба між Тянаком та Ож’є. Час француза на сплітах не було видно, тому лише на фініші можна було оцінити різницю між ними. Виявилося, що француз випередив свого головного конкурента більш ніж на хвилину! Окрім того, Тянак підпустив до себе Латвалу, який програє йому лише 20 секунд за підсумками СД9.

Ну а переможцем спецділянки став навіть не Ож’є. Андреас Міккельсен скористався тим, що завдяки рестарту був позаду Ож’є на трасі та виграв у нього 22 секунди. На жаль, на пристойну позицію у загальному заліку норвежець вже не претендує.

Становище після СД9
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 2:32.49,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.18,4
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.39,0
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.14,8
5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.08,2
6. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +4.44,5
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +5.11,8
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.35,4
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8.09,8

27-01-2018 11841
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца