Rallye de Monte-Carlo, СД9: найдовший доп

Сьогоднішня дистанція гонки складається всього з двох проїздів двома спецділянками, а це значить, що як мінімум одна з них має мати досить велику протяжність. Цим допом-рекордсменом є на Rallye de Monte-Carlo 2019 спецділянка Agnieres-en-Devoluy – Corps. Її протяжність складає 29,82 кілометра, і це давало привід вважати, що саме тут можна буде виграти або програти досить багато. Причому, покриття на Agnieres-en-Devoluy – Corps змінюється від чисто снігового до сухого асфальтового, що також могло серйозно вплинути на результати. Але як би не так! Між першим і другим екіпажами – жалюгідні 0,4 секунди, між другим і третім – 2,4!

Однак важливі зміни після фінішу допу таки відбулися. Отже, найкращим на цих майже тридцяти кілометрах став Отт Тянак, який зізнався, що через зміну дорожніх умов постійно натискати було досить складно. У той самий час, естонець розуміє, що гнатися за лідерами сенсу немає – Еванса він випередив, а від Латвали тепер відстає на цілих 45,5 секунди.

Другим на допі став Кріс Мік, чия стабільність протягом такої великої кількості кілометрів не може не радувати. А ось Себ Ож’є, який відстав від пари тойотівців на 2,4 секунди, був на фініші задоволений.

Себастьян Ож’є: «Я щасливий, оскільки через погане зчеплення не можна було сказати, на скільки ви швидкі на допі. Розрив, як і раніше дуже малий, тож продовжуємо гру!»

Звичайно ж, головною причиною для радощів француза був той факт, що йому вдалося відіграти у Тьєррі Нтовілля 3,6 секунди. Бельгієць, за його словами, був обережним.

Але головним героєм спецділянки став Себастьян Льоб – показавши лише шостий результат, Себ-старший піднявся, тим не менш, з п’ятого на третє місце! І якщо Латвала просто поступився французові у швидкості, то Міккельсен помилився і, вилетівши з траси, залишився без заднього лівого колеса, завершивши день вже на першій спецділянці.

Як тут не згадати невдоволення Мішеля Нандана, який ще до свого звільнення сказав, що із Міккельсеном було проведено певну роботу, а на скільки норвежець прислухався до керівництва колективу, буде видно на гонці в Монте? Але ж як добре виглядали (і поки – виглядають) три екіпажі Hyundai Motorsport на другому-третьому-четвертому місцях.

Ну і другим невдахою цього ранку став Лаппі, який припинив боротьбу через відмову двигуна.

Турнірне становище після СД9

1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1: 58.14,1
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,6
3. Льоб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.41,6
4. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.25,1
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.44,9
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.32,1
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +3.01,7
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.30,6
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +7.59,4
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +8.14,7

26-01-2019 4840
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца