Rallye de Monte-Carlo, СД8: стрімкий розворот!

П’ятниця нарешті фінішувала і стала чудовим прикладом того, яким неймовірно складним і непередбачуваним буває Rallye Automobile de Monte-Carlo – і наскільки складно будь-якому екіпажу насправді ефективно розв’язати всі ті несподівані головоломки, які підкидають місцеві траси… Та ж «шинна лотерея», в якій мало кому вдається підібрати саме той комплект покришок, який найкращим чином працював б на всіх без винятку допах секції – найчастіше з’ясовується, що ефективність тієї чи іншої обраної комбінації шин змінюється мало не щохвилини, протягом однієї спецділянки (важливу роль може відіграти навіть час старту, бо будь-яке падіння чи зріст температури навіть на пару градусів миттєво і дуже легко міняє все характеристики траси). Ось і доводиться з величезним інтересом спостерігати за тим, як навіть найкращі та найдосвідченіші екіпажі постійно страждають через зміну темпу – після зльоту на одній спецділянці майже відразу йде провал на наступній (або навпаки). Зараз саме таку картину і продемонстрували Себастьян Ож’є з Тьєррі Ньовіллем…

Після того, як француз на попередньому допі несподівано виграв у бельгійця чверть хвилини і стрімко очолив гонку, в якийсь момент навіть ненадовго здалося, що на цьому боротьба за лідерство в п’ятницю завершилася – дуелянти після цього просто спокійно закриють секцію і будуть готуватися до завтрашнього дня. Але перші ж проміжні дані хронометражу на фінальній спецділянці дня змусили запідозрити, що у Тьєррі Ньовілля все ж є дуже і дуже непоганий шанс повернутися на позицію лідера – бельгієць кинувся відігравати у Себастьяна Ож’є секунда за секундою. Француз чесно поскаржився, що траса різко змінила свій характер, стала особливо слизькою і змусила пілота докладати максимум зусиль, щоб утримати машину на дорозі… У підсумку, Ож’є все ж спромігся завершити п’ятницю лідером гонки, але від всієї його солідної переваги залишилися лише дві секунди – так що в суботу Себастьяну доведеться практично з нуля відновити дуель з Тьєррі. Дісталося і Себастьяну Льобу – ельзасець теж раптом віддав пару десятків секунд і миттєво «сплив» з третього на п’яте місце, пропустивши вперед і Андреаса Міккельсена, і Ярі-Матті Латвалу. Що вдієш – це ж Монте-Карло…

Становище після СД8
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1:37.17,3
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,0
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.17,7
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.25,1
5. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.25,9
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.47,5
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.34,9
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.33,0
9. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +7.00,1
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +7.06,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Hyundai

25-01-2019 9069
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца