Rallye de Monte-Carlo, СД8: другий раунд за Toyota

Фінальну спецділянку п’ятниці важко було назвати нічною (на відміну від вчорашньої секції, яка фінішувала вже десь біля півночі), але учасникам клопоту вона все ж додала… Адже СД Avançon – Notre-Dame-du-Laus стартував о 16.39 за місцевим часом, або приблизно за 50 хвилин до заходу сонця – тобто сутінки вже помітно насуваються і кожний наступний екіпаж буде «пірнати» в темряву, що поступово підсилюється … І якщо у заводських екіпажів на WRC ще був реальний шанс проскочити трасу при непоганому освітленні, то більшості учасників на техніці R5 може бути вже зовсім несолодко. Подальші події в заліках WRC-2 та WRC-3, в цілому, підтвердили подібний попередній прогноз – якщо Ерік Камійї, Мадс Остберг та Оле Хрістіан Вейбю швидко «відстрілялися» і продовжують свій наступ на місця в Топ-10, то за їх спинами майже решта екіпажів почали швидко втрачати час. Винятком став лише Адрієн Фурмо з молодіжного складу M-Sport Ford WRT – француз все ж спромігся швидко перебудуватися на «сутінковий режим» і примчав на допі другим в категорії R5.

Однак повернемося до подій у вищій лізі, де досі триває велика сутичка в стилі «Двоє на одного», тобто два екіпажі Toyota Gazoo Racing (Елфіна Еванса та Себастьяна Ож’є) настирливо воюють за перемогу з Тьєррі Ньовіллем з Hyundai Motorsport. Бельгієць на самому фініші дня спробував повторити свою вчорашню атаку (здається, в сутінках він почувається досить комфортно) і частково досяг успіху в цьому – Ньовілль показав найкращий час, але випередив Ож’є лише на секунду та завершив п’ятничну частину ралі третім. Тим часом все ж сталася зміна лідера – Елфін Еванс хоч і відчайдушно опирався до самого фінішу допа, але змушений був пропустити вперед свого прем’єр-пілота. Таким чином, після півтора дня (секція в четвер плюс шість спецділянок в п’ятницю) трійка лідерів йде в інтервалі лише 6,4 секунди – поки що ні у кого з претендентів на перемогу немає помітної переваги, а Еванс буквально потрапив між молотом і ковадлом (в особі Ож’є та Ньовілля). В середині Топ-10 поки відносне затишшя – екіпажі більше намагалися не зіпсувати фінал дня…

Становище після СД8
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:43.31,5
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1,2
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,4
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.06,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.57,2
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.19,2
7. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +5.18,7
8. Камійї/Бюресі (F, Citroen C3 R5) +8.06,2
9. Кьямен/Роше (F, Citroen C3 R5) +9.04,0
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +9.37,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Hyundai

24-01-2020 13576
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца