Rallye de Monte-Carlo, СД4: атака Hyundai!

Перше в WRC-2019 скасування спецділянки не змусило себе чекати – сьогодні вранці організаторам довелося скасувати стартовий доп п’ятниці, 20,04-кілометровий Valdrôme – Sigottier. Причина інциденту виявилася традиційною – через недисципліновану поведінку глядачів, які розташувалися в небезпечних зонах біля траси і вперто проігнорували всі заклики маршалів до порядку. У таких випадках зазвичай існує тільки один спосіб «лікування» проблеми – скасувати СУ і пустити все екіпажі в дорожньому режимі. Після цього залишається тільки чекати, як розвиватимуться події на двох інших допах секції – Roussieux – Laborel (24,05 км) і Curbans – Piégut (18,47 км). Цікаво було побачити, які шини вирішили взяти екіпажі на цю ранкову секцію… Отже, в Toyota і M-Sport всі взяли однаковий комплект – 4 «шиповки» і 2 SuperSoft. У Citroen вибрали схожий набір – 4 шиповані і 2 Soft. Зате в Hyundai Motorsport кожен пішов своїм шляхом. Найпростіший варіант у Андреаса Міккельсена – 3 «шиповки» і 3 Soft. Себастьян Льоб вирішив взяти по дві «шиповки», SuperSoft і Soft. А ось Тьєррі Ньовілль створив досить цікаву «колекцію» – в нього три шиповані шини, одна суперм’яка і дві м’які!

Порядок старту в п’ятницю для заводських екіпажів на WRC майже нічим не відрізнявся від вчорашнього – єдина зміна полягала в тому, що фіна Теему Сунінена на Ford Fiesta WRC (вчора зійшов на СД1 і продовжує гонку за допомогою Rally2) переставили в цій черзі на першу позицію. Десь через 15-20 хвилин після старту четвертого допа почала складатися цікава картина – здається, саме в Hyundai Motorsport зробили найвдаліший вибір шин… Принаймні, Тьєррі Ньовілль дуже швидко зніс зі свого шляху як Себастьяна Ож’є (випередив француза на десяток секунд), так і Отта Тянака (естонець програв бельгійцю майже третину хвилини), завдяки чому вирвався на перше місце в ралі. Але це був тільки початок великої атаки Hyundai, за підсумками якої всі три екіпажі команди відразу покращили своє становище в гонці… І якщо Андреас Міккельсен (став четвертим на допі) піднявся з дев’ятого на сьоме місце в загальному заліку, то Себастьян Льоб завдав серйозного удару всім суперникам – ельзасець записав на свій рахунок першу виграну спецділянку в складі Hyundai і миттєво відіграв чотири позиції, злетівши відразу на четверте місце! Цікаво, як швидко він проб’ється в Топ-3?

Становище після СД4
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 41.29,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,9
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +5,4
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +55,8
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +58,4
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,6
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.04,5
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.04,7
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +2.50,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport

25-01-2019 8020
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца