Rallye de Monte-Carlo, СД2: нічні віражі

Як було відзначено в огляді попередньої спецділянки, другий доп сьогоднішньої секції добре знайомий майже всім екіпажам, які виступали на Rallye de Monte-Carlo зовсім недавно, в 2017-2018 роках – взагалі жодних змін в його конфігурації, дистанція теж залишилася ідентичною (25,49 км). Загальний характер траси все ж помітно складніший – є по два великих підйому та спуски, перепад висот становить уже близько чотирьохсот метрів (учасники при цьому добираються до позначки в 1189 м над рівнем моря). Свою роль відіграє також той факт, що заїзд на спецділянці Bayons – Bréziers відбувається практично вже опівночі, коли темрява остаточно та повністю накриває місцеві гірські траси. Крім того, на той час зазвичай очікується помітне похолодання, що обіцяє чимало складнощів для екіпажів – в будь-який момент можуть змінитися характеристики покриття (все залежить від рівня вологості, наявності або відсутності снігу та льоду на дорозі). Тобто в будь-який момент може початися черговий виток «шинної лотереї», в якій майже завжди важко зробити оптимальний вибір…

Здавалося, перша спецділянка визначила подальший малюнок боротьби за перемогу – попереду воюватимуть Себастьян Ож’є з Оттом Тянаком, за ними будуть тягнутися Елфін Еванс, Тьєррі Ньовілль і, скоріш за все, Себастьян Льоб. Але треба віддати належне Ньовіллю – бельгієць майже миттєво зумів перехопити ініціативу, провів просто приголомшливу атаку і відразу виграв у головних суперників десь півхвилини! Цей стрімкий ривок негайно приніс безліч «плюшок» для Тьєррі – лідерство за підсумками сьогоднішньої нічної секції, два десятки секунд відриву в загальному заліку та непогані перспективи перед завтрашнім днем … Не бракувало й інших подій – наприклад, вже є перша втрата у заводських команд. Рахунок в цій невеселій номінації відкрив Теему Сунінен, якого підкосили проблеми з трансмісією – у підсумку, завтра він стартуватиме з 10 хвилинами «баласту» по Rally2. Незабаром після цього ми стали свідками успіху екіпажів на техніці R5 – адже відразу три з них дружно прорвалися в Топ-10 й «виштовхали» звідти Такамото Кацуту з Гасом Грінсмітом на WRC. При цьому найшвидшим на R5 став навіть не Мадс Остберг, а француз Ерік Камійї (теж на Citroen C3 R5)!

Становище після СД2
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 26.23,5
2. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +19,1
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,1
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +25,4
5. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.07,8
7. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.18,5
8. Камійі/Бюресі (F, Citroen C3 R5) +1.58,6
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +1.59,6
10. Сарразен/Парен (F, Hyundai i20 R5) +2.19,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

24-01-2020 8438
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца