Rallye de Monte-Carlo, СД15: трилер на перевалі

Потрібно визнати, організатори з програмою фінального дня Rallye Automobile de Monte-Carlo анітрохи не промахнулися і отримали чудовий «десерт» для всіх – приголомшлива битва за перемогу в гонці і за третю сходинку на подіумі повинна завершитися на таких легендарних спецділянках, як La Bollène-Vésubie – Peïra-Cava (на перевалі Коль-де-Тюрені) і La Cabanette – Col de Braus! Найкращого видовища та подарунка для шанувальників ралі просто неможливо придумати! А вже коли двох претендентів на перемогу, Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля, перед цією парою допів поділяють лише 3,2 секунди – кількість адреналіну в такій ситуації зашкалює… І не варто забувати, що є ще одна «гаряча» точка – в районі третього місця , де Отт Тянак за півтори години до фінальної секції встиг випередити Себастьяна Льоба і Ярі-Матті Латвалу, причому зараз все це тріо йде в інтервалі 3,8 секунди. Тут навіть якихось серйозних проблем не потрібно, щоб розгубити всю перевагу – досить пару-трійку раз занадто широко зайти в поворот, хапнути колесами засніжене узбіччя…

Першими на передостанньому допі встигли повоювати якраз претенденти на подіум – Отт Тянак не став грати на утримання рахунку, а просто ще на п’ять-сім секунд відірвався від своїх суперників, Себастьяна Льоба та Ярі-Матті Латвали… Правда, естонець при цьому показав лише третій час на допі і перервав свою серію з шести поспіль виграних спецділянок, але малоймовірно, що він сильно засмутився з цього приводу – набагато важливіше, що перед фінальним допом його перевага в боротьбі за подіум становить вже 8 секунд. За мірками нинішнього Rallye de Monte-Carlo, де часом доводилося битися за кожну частку секунди – це насправді дуже солідний відрив! Але вже за кілька хвилин вся увага зосередилася на лідерах ралі, які не обманули очікувань і негайно влаштували всім своїм шанувальникам приголомшливий трилер – Тьєррі Ньовілль рвонув в атаку стрімголов, на старті трохи забарився, але потім почав стрімко нарощувати темп. І в якийсь момент бельгієць навіть встиг побути віртуальним лідером гонки, коли випереджав Себастьяна Ож’є на 3,7 с! Але француз все ж спромігся якось викрутитися на останніх кілометрах – він хоч і програв Тьєррі 2,8 секунди, але втримався на першій позиції. Ось тільки перед фінальним Power Stage відрив Себастьяна становить лише 0,4 секунди!

Становище після СД15
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 3:11.34,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.13,3
3. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.21,3
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.24,1
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.40,1
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +12.23,7
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +13.21,7
9. Сарразен/Ренуччі (F, Hyundai i20 R5) +13.41,6
10. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta R5) +15.19,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, Hyundai

27-01-2019 10230
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца