Rallye de Monte-Carlo, СД15: контрольний укол від Ож’є

Дистанція заключного дня Ралі Монте-Карло була не дуже великою завдовжки, проте й цього разу гонщикам було над чим серйозно подумати. В першу чергу над своїм темпом – ризикувати чи ні, – а в другу – над вибором гуми. Майже всі лідери гонки на перше коло, яке включало в собі дві спецділянки (18 км та 13 км), зупинилися на дивовижному варіанті: два Soft, два SuperSoft та дві шипованих шини! Справа в тому, що на схилі поруч зі знаменитим піком Коль-де-Тюрені лежав лід, тому шипована гума могла знадобитися саме для того небезпечного 6-кілометрового відрізку, який міг вирішити підсумки боротьби на 30-км секції.

Коль-де-Тюрені пілоти долали під час проходження першої спецділянки дня – СД14. Перші пілоти, які були на трасі – Крейг Брін, Бріан Буфф’є та Тьєррі Ньовілль – не взяли із собою шиповану гуму, тому було дуже добре видно, як складно їм долати схил – вони швидше ковзали по трасі, аніж змагалися на швидкість. Найшвидшим із них виявився Ньовілль, який виграв у Буфф’є (у француза був ще й розворот) 20 секунд, а у Бріна – 30. При цьому бельгієць повідомив, що у нього взагалі не було інформації про кригу на дистанції.

За Ньовіллем дистанцію завершив Елфін Еванс – його конкурент у боротьбі за Топ-5. Британець проїхав на 18 секунд повільніше, завдяки чому Ньовілль підібрався до нього на відстань 15 секунд. При цьому Кріс Мік, який займав омріяне п’яте місце, проїхав на 0,5 секунди швидше за Еванса, тому не дозволив йому підібратися до себе.

У боротьбі за лідерство знову вистрілив Себастьян Ож’є. Лише французу у підсумку вдалося перевершити час Ньовілля, але найважливішим було те, що він виграв у Отта Тянака 11 секунд та збільшив загальну перевагу до 45 секунд.

На 15 стан покриття був геть іншим – цього разу пілотам докучав бруд на трасі, але через це гонщики втрачали не так багато. У боротьбі Еванса та Ньовілля знову трохи краще проїхав другий з них: бельгієць відіграв ще сім секунд і підібрався до конкурента на небезпечну відстань – лише вісім секунд розділяла пілотів. Але Мік у свою чергу знову зробив все можливе, щоб залишитися у Топ-5. За дві спецділянки до фінішу він випереджає Еванса на 22 секунди, тому може почуватися більш-менш комфортно.

Есапекка Лаппі також закріпився на четвертому місці – у нього була невелика перевага над Міком за чистим темпом, тому він збільшив перевагу над британцем до 13 секунд. У цій парі, незважаючи на кращий ритм у Лаппі, все ще зберігається інтрига.

Себастьян Ож’є цього разу нікуди не поспішав, але додаткові секунди він втратив ще й через уболівальників, які напустили диму на трасу – француз, як він сам сказав, «загубився» та змушений був різко загальмувати. Але Тянак проїхав ще повільніше, оскільки також вирішив обережно завершити дистанцію – Ож’є зберіг за собою величезну перевагу.

Становище після СД15
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 3:55.08,1
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +46,2
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.51,7
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.39,9
5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.52,9
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +5.15,7
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.24,4
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC’17) +6.06,8
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +9.15,5
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +15.35,3

28-01-2018 2802
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца