Rallye de Monte-Carlo, СД13: ще одна атака Ньовілля

Як б не склалися події на фінальній суботній спецділянці, Bayons – Bréziers (25,49 км), все одно є мінімум одне питання, яке могло б зацікавити багатьох – як швидко подолають цю трасу учасники? Адже позавчора, в нічний час, Себастьян Ож’є проїхав цей доп за 14.53,2 (із середньою швидкістю 102,74 км/год), завдяки чому спецділянка стала однією з найшвидших на нинішньому Rallye de Monte-Carlo. Швидшим виявився тільки вчорашній СД Vaumeilh – Claret, який Тьєррі Ньовілль «пролетів» з середньою швидкістю 105,87 км/год (слід мати на увазі, що це було вдень). Треба визнати, профіль траси між Байоном і Брезьє вийшов дійсно цікавим, у вигляді кількох «хвиль» – спочатку стрімкий підйом на 300 метрів, такий же швидкий спуск на 400 м, потім знову «зліт» приблизно на 280 метрів, після чого йде пологе «піке» на 200 метрів, якраз до самого фінішу.

Під кінець дня, коли вже потепліло приблизно до 11-12°C і над трасою щосили світило сонце, можна вже було не чекати сюрпризів у вигляді крижаних і сніжних фрагментів або їх розталої суміші – учасників чекав майже звичайний асфальтовий доп, на якому постійно чергувалися сухі, «підмочені» або просто брудні фрагменти… Правда, якщо добре постаратися, то можна відшукати залишки крижаного шару – але тільки на самому краю дороги і десь в глибокому затінку. Тому дійсної потреби в зимових шинах не було – всі екіпажі дружно обрали асфальтові покришки, хоча і тут були певні варіанти… Якщо більшість команд зробили ставку на шини SuperSoft, то в M-Sport Ford WRT вирішили трохи перестрахуватися – Себастьян Ож’є, Елфін Еванс і Бріан Буфф’є «взули» звичайні м’які шини (тільки Себ вирішив до чотирьох Soft взяти «запаску» SuperSoft).

Як і очікувалося, четверговий нічний результат на Bayons – Bréziers був побитий миттєво. Крейг Брін (Citroen C3 WRC) показав 14.35,0, а через три хвилини Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) підняв планку до 14.32,8, що дало середню швидкість 105,14 км/год (трохи не дотягнуло до вчорашнього рекорду). Цікаво, що Еванс навіть на звичайних Soft зумів дати відмінний бій своїм суперникам на SuperSoft і показав другий час! Тим часом Себастьян Ож’є з Оттом Тянаком вели свою власну боротьбу, не звертаючи уваги на всіх інших – француз вдруге поспіль фінішував за межами Топ-5 і віддав ще шість секунд естонцю, але все одно впевнено лідирує в гонці з відривом понад півхвилини. Під кінець дня відбулося дві перестановки в заліковій десятці – Тьєррі Ньовілль випередив Бріана Буфф’є і вийшов на сьоме місце, а Есапекка Лаппі (Toyota Yaris WRC) бадьоро відібрав четверту позицію у Кріса Міка (Citroen C3 WRC), ліквідувавши наслідки проколу на СУ11.

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 3:30.30,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +33,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.32,7
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.38,5
5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.40,1
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +5.00,2
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.33,6
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC’17) +5.43,4
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8.49,0
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +14.04,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport

27-01-2018 4417
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца