Rallye de Monte-Carlo, СД11: трилер, дубль 2

Після ранкового «карнавалу» на першій суботній спецділянці (Agnières en Dévoluy – Corps довжиною 29,16 км) багато хто негайно задався питанням – що ж буде творитися на цьому допі вдень? Адже до середини дня умови на трасі повинні радикально змінитися – температура повітря піднялася до +8°C, прискорюється танення снігу і льоду, збільшується кількість моторошного «місива» зі снігу, осколків криги і талої води… Всім учасникам доводиться вирішувати непросту задачу – які ж шини цього разу вибрати? Вранці ні у кого не було сумнівів – потрібні «шиповки», щоб хоч якось утримувати машину на такий кошмарної трасі. Але що буде творитися на ній через чотири години, коли різко потепліло на п’ять-шість градусів? Повідомлення екіпажів-розвідників тільки заплутали ситуацію – снігу стало значно менше, але все ще є багато льоду…

Довелося як слід поламати голову над вибором шин, але більшість зробили ставку на комбінований варіант – частина покришок звичайні зимові без шипів, частина шиповані. П’ять екіпажів (Ож’є, Міккельсен, Ньовілль, Мік, Брін) взяли комплект з чотирьох зимових і двох шипованих шин; Еванс з Буфф’є вибрали інший варіант – три зимові покришки і три з шипами. І тільки в Toyota GAZOO Racing вирішили ризикнути по максимуму – всі три екіпажі (Тянак, Латвала, Лаппи) взяли тільки нешиповані зимові шини. Відразу після фінішу першого ж екіпажу (Крейга Бріна на Citroen C3 WRC) з’ясувалося, що умови на трасі дійсно радикально змінилися – ірландець проїхав доп на п’ять з половиною хвилин швидше, ніж переможець Андреас Міккельсен вранці (19.45,6 проти 25.11,8)! І це був тільки початок – часи на спецділянці поліпшувалися мало не щохвилини…

Знайшлася і одна «зачарована» місцинка на трасі, де один за іншим вилетіли кудись в поле відразу три екіпажі – першим «відзначився» Тьєррі Ньовілль, потім прийшла черга Бріана Буфф’є, Кріса Міка і Отта Тянака… Але навіть цей інцидент не завадив Тянаку виграти спецділянку – естонець показав 19.06,4 і на чверть хвилини випередив Себастьяна Ож’є! Ось кому більше всіх не пощастило, так це Есапеккі Лаппі – фіну змушений був зупинитися для заміни пробитого колеса, після чого втратив три хвилини і віддав четверте місце Крісу Міку. Поки що трійка лідерів залишилася незмінною – попереду досі йде Ожьє, за ним несеться Тянак (естонець за два допа відіграв у француза вже півхвилини), на третій позиції розташувався Латвала. Поки що найпомітніші дві зміни в Топ-10 – Лаппі віддав четверте місце Міку, а Елфін Еванс нарешті випередив Бріана Буфф’є…

Становище після СД11
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 3:04.42,9
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +48,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.44,4
4. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.38,6
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.58,3
6. Эванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +5.21,8
7. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC’17) +5.34,8
8. Ньовилль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6.00,2
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +9.01,0
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +12.13,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Toyota

27-01-2018 4248
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца