Rallye de Monte-Carlo, СД11: два вогнища битви

Суботня програма здається досить короткою (принаймні, за традиційними стандартами Rallye Automobile de Monte-Carlo) – всього лише чотири спецділянки і 93,38 км бойової дистанції. Ось тільки гонка на ранковій секції вже встигла «накидати» приблизно стільки ж подій, скільки за весь вчорашній день… Починаємо підраховувати на пальцях – знову зійшов Есапекка Лаппі (фін намагався в суботу продовжити боротьбу за допомогою Rally2), потім стався безглуздий сход Андреаса Міккельсен (норвежець претендував на подіум, але на фініші СД9 невдало вписався у віраж і відірвав заднє колесо), аварія Елфіна Еванса (маємо повний провал в Монте-Карло для M-Sport Ford WRT). Після таких новин мимоволі починаєш з величезною підозрою чекати повторного проїзду секції – кого ще викине з Топ-10? Тим більш, картина зараз трохи апокаліптична – адже в десятці кращих зараз залишилися тільки шість заводських екіпажів на WRC! А скільки залишиться ввечері?

Як і кілька годин тому, умови на трасі продовжує наполегливо диктувати Отт Тянак – естонець виграв вже третю спецділянку поспіль і продовжує рватися до подіуму. І якщо вчора все ж було чимало сумнівів, чи зуміє офіційний лідер Toyota Gazoo Racing досягти подібного успіху, то зараз вже починаєш підраховувати – коли ж Отт дістанеться до третього місця, вже сьогодні чи відкладе це завдання на завтра? Динаміка Тянака в суботу дійсно вражає – якщо вранці перед стартом сьогоднішньої частини ралі його від Топ-3 відділяли приблизно хвилина з чвертю, то зараз залишилося трохи більше двадцяти секунд! Правда естонцеві найближчим часом доведеться поборотися і з власним колегою по команді, Ярі-Матті Латвалою, і з Себастьяном Льобом (зараз ельзасець дуже рішуче налаштований на те, щоб в першому ж старті в складі Hyundai Motorsport принести своїй новій команді подіум). А на самому верху йде окрема битва між Себастьяном Ожйє і Тьєррі Ньовіллем, де розрив між дуелянтами становить лише кілька секунд… Тут ціла війна амбіцій – француз прагне повторити абсолютний рекорд за кількістю перемог в Монте-Карло, бельгійцю потрібен великий успіх на старті сезону.

Становище після СД11
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 2:28.35,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,1
3. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.55,7
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.57,8
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2.17,1
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5.27,4
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta R5) +9.35,4
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +9.49,4
9. Сарразен/Ренуччі (F, Hyundai i20 R5) +11.17,9
10. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta R5) +12.25,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, @World

26-01-2019 8603
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца